Sinds gister heb ik dan eindelijk mijn nieuwe Pc en dergelijke....maar nu ging ik dus ff alles uit testen alles goed gemonteerd...de heatsink van de "ASUS EN6600GT Silencer" boven de fan van de Processor gedraaid en dan nog een extra fan er op....maar nu ging ik heel even f.e.a.r spelen er mee en de toen steeg de temperatuur van de grafische kaart al snel naar 80C en hij bereek met battlefield 2 wel 90C ik denk niet dat dit normaal is...ik heb ook een beetje zitten kijken op het internet voor gelijke problemen...en ik kwam bij xbitlabs.com uit waar zij het volgende zeiden..
Wat ik me nou afvroeg of dit geen schade kan veroorzaken voor me kaart...While the above mentioned positioning of the large copper radiator has its advantages and disadvantages, it still should be kept in mind that in case a user has a fan located on the left side of ATX computer chassis, the board will be cooled-down well even without turning the heatsink by 90 degrees. The problem is that few people seeking for silence are likely to install additional fans on sides of their computer cases.