Toon posts:

[Laptop] LGE LW60-JDPG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een eindeloos aanbod van laptops heb ik eindelijk gevonden waar ik zolang achter aan het zoeken was, de LG LW60-JDPG. Voor de geïntresseerde is hier een opsomming van wat voor iets het juist is:

Afbeeldingslocatie: http://de.lge.com/download/product/L/LW60-JDPG/LW60-JDPG%20490x400_lge.gif

- Processor: Pentium M Dothan 2 GHz, 533 MHz FSB, 2MB L2
- Chipset: Intel 915PM + ICH6-M
- Geheugen: 1 GB DDR II (533 MHz)
- Scherm: 15,4" WXGA Fine Bright (1280x800)
- HD: 80GB (P-ATA 5400rpm)
- Schijf: Super Multi (DVD+R,+R DL,+RW,-R,-RW,RAM) Dual Layer
- Videokaart: ATI Mobility Radeon X 600 (PCI-Express), 128MB DAC: 400MHz
- Uitgangen: 4xUSB 2.0, VGA, S-Video out, PIO, IEEE 1394, Mic-In, RJ-11, RJ-45, IrDA, koptelefoonuitgang, S/PDIF, 4 in 1 kaartlezer (SD/MMC/MS/MS Pro)
- Sloten : Express Card / 54, PCMCIA Typ II
- Modem (56 kbps)
- LAN 10/100 Mbps
- WLAN: Intel Pro Wireless 2915ABG, 802.11 a/b/g, Dual Hexa-Band Antenne
- Afmetingen(BxHxD in mm): 355 x 264 x 30,56-
- Batterij: 6-cell Li-Ion 2400mA (optioneel 9-cell)
- Gewicht: 2,6 kg (met batterij)
- Garantie: 2 jaar PickUp & Return

En dit alles voor nog geen 1500€ :9

Allemaal heel mooi vind ik zelf moest er natuurlijk niet een probleem zijn. Deze laptop wordt enkel in Duitsland verkocht heb ik de indruk. Nu was mijn vraag aan jullie: weten jullie nergens een plek waar ik laptops van LG kan bestellen (ben zelf van België, België zou dus bangelijk zijn, maar Nederland vind ik zelf ook al beter al was alleen al maar voor de taal) en indien dit niet het geval zou zijn had ik graag geweten hoe jullie er zelf tegenoverstaan om zo een laptop te bestellen vanuit Duitsland. Hoe zou het dan zitten met die 2 jaar PickUp & Return e.d.

Je mag natuurlijk ook alternatieven geven van andere laptops die hier wel te verkrijgen zijn. ;)

Alvast bedankt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 01:48 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
www.tweakers.net/pricewatch

en anders ga je gewoon ff googlen op nederlandse pagina's

edit:
lg verkoopt ze niet in nederland, dus je moet de grens over

garantie is toch garantie?
mail ze anders even

[ Voor 43% gewijzigd door Murcielago op 07-02-2006 09:06 ]

PSN: djmurcielago

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik vind het niet veel voor 1500 e.

Kijk eens naar een asus m6va, deze heb ik ook en biedt meer voor minder geld.

Verwijderd

Topicstarter
Heb eens gekeken naar die asus m6va. Qua specificaties kan hij vrij gelijkbaar zijn indien je er overal de hoogste optie bij neemt (dus 2Ghz, 1GB ram, 80GB en DVD-Dual Layer). Als je dit allemaal neemt kom je al snel aan een 1800€ merk ik. Ben om te vergelijken naar de Duitse Kelkoo site geweest net zoals ik ook met de LW60-JPDG had gedaan: http://www.kelkoo.de/ctl/...013&fromform=true&x=0&y=0
Wel lijkt me de asus standaard met een betere batterij te worden geleverd en ook het scherm heeft een hogere native resolutie, maar dat vindt ik de extra 300€ niet waard, tenzij ik natuurlijk nog andere zaken over het hoofd heb gezien.