• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Hallo

Heb gezocht op:
KPNtelecom
lycos/hotbot/zoek/yahoo etc etc

maar niet gevonden:
gewoon een schema voor analoge bedrading... van de telefoon

Ben in een nieuw huis gaan wonen en die bouwvakkers hebben maar wat draadjes aangesloten in de wandcontactdozen.....

MZL Spyro

PS graag iets officieels ofzo. Linksboven rood en rechtsboven blauw ofzo ken ik

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Ga gewoon bij Praxis oid langs, kijk op de achterkant van een doosje met een telefoonstekker en onthoud het schema (zijn maar 4 draadjes). Desnoods teken je het na.

Snel, simpel en gratis ;)

Geen beurs, geen tempo

• Spyro_the_Dragon
Tja

Ik ben al in het gelukkige bezit van een aantal stekkers en dozen, maar.... Het is zo vaak verschillend aangesloten...:'(

Ik wil gewoon graag een standaardschema van de KPN. Zal dan toch maar eens gaan bellen of vragen aan de monteur die binnenkort langs gaat komen...(ben intern vast de voorbereidingen aan het treffen).

Ben er al wel achter dat stekkers in spiegelbeeld zijn van de wandcontactdozen:)

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kan me niet zo storen aan die officiele codes.... ik had wat oud draad (maar nog wel goed) met andere kleuren aders.... kep die handel gewoon 1 op 1 doorgelust (trouwens... van die 4 worden er normaal geproken maar 2 gebruikt!!!)

• Zandweter
  • Laatst online: 13-03 17:41
klopt... 2 draden worden maar gebruikt!! dit zijn de twee die het verst uit elkaar zitten!
o----o <- deze dus !!
-o--o-
suc6

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• WFvN
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Trouwens nog iets... ik meen zelfs dat het geen ruk uitmaakt hoe je die 2 draden aan sluit... volgens mij doettie het gewoon.....

• Spyro_the_Dragon
OK dat gaan we dan maar proberen..

Thanks, Spyro

Pagina: 1