Ik ben in VB bezig om een programma te schrijven dat foto's kan downloaden. Omdat niet alle webservers op mijn simpele GET url reageren ben ik een uitgebreidere header aan het meesturen:
Deze bouw ik als volgt op:
Op een of andere manier wordt er nu geen enkel bestand meer naar mij toegezonden. Ik heb de RFC van HTTP raadgepleegd, google, enz, maar zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
code:
1
2
3
4
5
| GET /FSJ/rigs/johns-80-Cherokee/Grille-Test/grille-test-5.jpg Http1.1 Host: www.wagoneers.com Accept: image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, image/png, User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0) Connection: close |
Deze bouw ik als volgt op:
code:
1
2
3
4
5
| strCommand = "GET " + strWebPage + " Http1.1" + vbCrLf strCommand = strCommand + "Host: " + HHost + vbCrLf strCommand = strCommand + "Accept: image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, image/png," + vbCrLf strCommand = strCommand + "User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0)" + vbCrLf strCommand = strCommand + "Connection: close" & vbCrLf |
Op een of andere manier wordt er nu geen enkel bestand meer naar mij toegezonden. Ik heb de RFC van HTTP raadgepleegd, google, enz, maar zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
Just as Good