rm > mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
hoi,

Ik heb verschillende programmas geprobeerd om mijn .rm te converteren naar mp3 zodat ik de bestanden kan beluisteren op mijn mp3 speler. De programmas converteren de halve rm naar mp3 of ze zijn van slechte kwaliteit, met andere woorden ik heb echt pech gehad met het zoeken naar de juiste programma en ik vroeg me af of jullie mij iets konden aanbevelen? :)

doei

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

voor welk OS is het?
wat heb je zelf al gedaan?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke tooltjes gebruik je dan?
Heb je alle tooltjes al geprobeerd die je via Google kan vinden?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dingens schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:24:
De programmas converteren de halve rm naar mp3
Wellicht doen die programma's maar de helft omdat het een demo is? Als je de kwaliteit daarvan goed (genoeg) vindt kan je dus dat programma kopen waarmee dus wel de gehele rm file geconvert kan worden :)

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:20
Erkens schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:27:
[...]

Wellicht doen die programma's maar de helft omdat het een demo is? Als je de kwaliteit daarvan goed (genoeg) vindt kan je dus dat programma kopen waarmee dus wel de gehele rm file geconvert kan worden :)
Dat vraag hij toch niet. De hulpzaamheid gaat de laatste tijd flink achteruit hier.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mils schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:10:
Dat vraag hij toch niet. De hulpzaamheid gaat de laatste tijd flink achteruit hier.
Wat vraagt hij dan wel volgens jou? Hij vraagt een programma waarmee een .rm te converten is naar mp3. Blijkbaar heeft hij een dergelijk programma gevonden maar vond hij het raar dat deze maar de helft doet. Wat is er dan fout aan mijn reactie?
Waarom voor zoiets een topic na 2 weken een schop geven? Nergens nodig voor als je niks toe te voegen hebt...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Erg jammer (en niet netjes) dat dingens nooit de moeite heeft genomen om even feedback te geven op de mensen die de moeite namen om mee te willen denken.

De vragen waren trouwens erg terecht (want dezelfde dingen gaan roepen is nogal overbodig), zeker die van Erkens van nuttig. Het topic daarom omhoog schoppen is hoe dan ook een beetje overdreven, dit topic kan wel dicht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.