Raar scherm

Pagina: 1
Acties:

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 14:02
Hopelijk doe ik het nu wel goed. Ik heb in de FAQ gekeken maar kon ik niet vinden wat ik zocht. Ook de search gaf een hoop resultaten maar werd ik niet echt wijzer uit.
Ok het probleem is als volgt:

Ik zie nu bijvoorbeeld bij dit tekst vak aan de linkerkant nog 3 streepjes. Ook het streepje wat aangeeft waar je bent met typen zie ik nog 3 erachter. Alleen dan in in hele irritante kleuren. Soort rood en blauw.

http://www.taenadar.nl/vaagscherm.jpg

Hopelijk word het met die screen wat duidelijker.

Ik heb al een geprobeert resoluties en refreshrates te veranderen. Maar dit hielp ook niet echt. En krijg best wel pijn in me ogen van dit.

Is er iemand met een oplossing voor dit probleem ?

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
denk dat het probleem in videokaart of monitor zit hier is er niks aan de hand met die foto

• Taenadar
Ik heb het eigenlijk pas sinds vandaag, of het was me niet opgevallen eerder. Videokaart is net een paar maanden oud. De monitor is echter al een jaar of 6 oud. Misschien is die aan vervanging toe.

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 14:26

Baziz

Smokey Nutz

Je zou je videokaart opnieuw kunnen instaleren, nieuwe drivers zoeken als dat niet werkt dan proberen met een andere monitor of/en een andere videokaart.
Op de foto lijkt alles normaal te zijn.

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwards

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
IceClub schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:00:
denk dat het probleem in videokaart of monitor zit hier is er niks aan de hand met die foto
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niks raars zag, gelukkig maar dat ik niet de enige ben :D

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 15:13
Omdat er niets te zien is op de screenshot lijkt de kans groot dat het aan je monitor ligt. Hoewel het wel raar is als een monitor zulke errors laat zien. Maar kijk dus ff of alles goed zit aangesloten en probeer een andere monitor/videokaart/drivers herinstallen.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:44
Ik heb ook een degelijk probleem op m'n LG T710BH, naast zwarte lijnen zie ik een héél lichte grijze lijn, maar kleuren naast zwart is me ook wel eens opgevallen. Bij mij ligt het echter wel aan de refreshrate, op 72Hz valt het wel mee, op 80Hz is het echter erg vervelend (terwijl hij toch echt 80Hz aankan).

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Sluit eens een andere monitor aan, waarschijnlijk ligt het daar aan.

Offtopic: lol, heb jij 4 MSN Messenger accounts :| ?

• Taenadar
Ja ik heb 4 msn accounts, is heel handig :)

Monitor heeft zijn beste tijd gehad. Even andere opzoeken en testen of het echt zo is.

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 16:07
mischien een te lange kabel ?

Hallo!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

Zie ik daar ook geen SpyAxe ikoontje: wereldbolletje met Windowsvlag. Veranderdt deze steeds naar een rood bolletje met een wit kruisje?

• Taenadar
lordsnow schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:38:
Zie ik daar ook geen SpyAxe ikoontje: wereldbolletje met Windowsvlag. Veranderdt deze steeds naar een rood bolletje met een wit kruisje?
Dat is een windows update icoontje die updates wil installeren. Maar dat lijkt me niet helemaal relevant voor mijn vraag.

@YoramScheer, nee lijkt me niet als ik dit nog nooit eerder had en pas sinds vandaag.
Pagina: 1