Toon posts:

Trackmania gestotter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb soms dat als ik een track zit te spelen dat TM opeens de behoefte krijgt om om de 2 seconden van de harddisk te lezen danwel te schrijven, wat een enorm gestotter oplevert. De track dan afsluiten en dan weer opnieuw starten lost het probleem meestal na een paar keer op, maar dat is natuurlijk geen ideale oplossing. Vooral omdat ik een trage harddisk heb (5400rpm 2.5") valt het probleem extra op. Ik heb inmiddels van m'n 512MB geheugen 1GB gemaakt, maar dat lost het ook niet op (maar maakt wel dat het minder vaak voorkomt). Uiteraard heb ik verder geen vreemde taken op de achtergrond draaien. Iemand die dit ook ervaart?

Ik heb een:
Celeron 2400
1GB PC3200 Kingston
40GB 5400rpm 2.5" WD
Asus FX5700LE
Asus P4S533-MX

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb ook een 5400RPM schijf en het enige wat ik hoor ronken is het geluid van de motor. Dus aan je schijf ligt het (hoogst waarschijnlijk) niet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Hardeschijf defragmenteren, swapfile vergroten en op een aparte partitie zetten wil soms ook wel eens helpen bij dit soort problemen.

The devil is in the details.