Toon posts:

Teles ISDN (BRI 16.3) & Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey All,

onder win98, win98se en WinNT kreeg je van teles bij de capi drivers ook modem drivers zodat je kon faxen, girotellen etc, dat werkte best wel relaxed.

Bij Win2k heb je die echter niet en mag je RVS-Com kopen voor $49,- :r

Weet iemand in ieder geval hoe ik kan faxen onder win2k zonder dat ik die modemdrivers nodig heb?

Thanx!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
op www.teles.nl of www.teles.com
kun je gewoon capi drivers downloaden voor win2k hoor.. heb ut al gebruikt :)

Verwijderd

Topicstarter
Yep, maar daar zitten dus die modem emulatoren niet bij :(

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Op www.telec.nl kan je informatie vinden over Girotel en de Teles (BRI 16.3)!

Onderaan deze pagina staat dat Girotel 2.0 niet werkt icm met Win2K...

Maar modememulatie moet toch werken eventueel met een PowerPack of toch een RVS cd'tje...

Succes en post je bevindingen, ik wil namelijk ook Win2K gaan draaien met modememulatie met dezelfde kaart :)

Verwijderd

Het is mogelijk om gebruik te maken van bijvoorbeeld Norton WinFax of ander fax applicaties die isdn via CAPI 2.0 ondersteunen. Dit kost ook geld, maar gezien de service en support van Teles betaal ik liever iets meer voor een goed product en heb dan ook nog betere service dan dat ik met een *** product zit en ook nog niet geholpen wordt als er een probleem is. (meest gehoorde antwoord bij van teles voor fl 1,50 p/m: dat ligt aan windows onze drivers zijn wel goed.)

Greetz,
G-Man

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ik heb ook goede ervaringen met Winfax in combinatie met de BRI 16.3.

Tegenwoordig heb ik een Dynalink ISDN kaart waarbij een light versie van RVS bij zit. Ook prima. En nu tenminste van die driverproblemen van Teles af. Teles heeft overigens aangekondigt geen Consumentenproducten meer te leveren, de nederlandse vestiging is met onmiddelijke ingang gesloten :r
Pagina: 1