Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Verwijderd
Een extern ISDN-modem op de kop zien te tikken en dan Freesco draaien. Blijft de makkelijkste oplossing.
Lijkt me ook jah, maar ik moet het als het ff kan doen met het spul wat we hier nog hebben liggen. Het mag namelijk het liefst niets kosten van de baas
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Bazen willen het liefste winst maken zonder te investeren. Dan heb je geen sysop nodig maar een valsemunter!
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
En dat is?????Op maandag 22 januari 2001 14:20 schreef EelCapone het volgende:
Lijkt me ook jah, maar ik moet het als het ff kan doen met het spul wat we hier nog hebben liggen.
Dan moet je tegen 'm zeggen dat ie ook niet moet zeuren als ie weer eens onderuit gaat!Het mag namelijk het liefst niets kosten van de baas
Maar wat zegt je /var/log/messages eigenlijk vlak voor dat ie plat gaat?
Verwijderd
Als ISDN kaart de aanstichter is van de vastlopers dan krijg onder freesco en andere programma's ook problemen.
Ik heb hier thuis nog een ISDN Smartvox extern van KPN liggen. Weet alleen niet of die dubbel in kan bellen. Wie weet dat??
Die wil ik eventueel wel kwijt. Interesse mail dan even.
Ik heb hier thuis nog een ISDN Smartvox extern van KPN liggen. Weet alleen niet of die dubbel in kan bellen. Wie weet dat??
Die wil ik eventueel wel kwijt. Interesse mail dan even.
Ik heb net geregeld dat er toch een extern isdn modempje wordt gekocht
Het is dus al niet meer nodig.
Maar heeft er iemand verder ervaring met het opzetten van freesco met een leaselijn?
Maar heeft er iemand verder ervaring met het opzetten van freesco met een leaselijn?
Uhh..Maar wat zegt je /var/log/messages eigenlijk vlak voor dat ie plat gaat?
ippp0: Error fetching interface information: Device not found.
Maar ik ga hem gewoon helemaal opnieuw opbouwen. Die bak die dr nu staat hebben al te veel mensen mee zitten kloten.
Uhh nee.. daar staat dus in dat het hetzelfde is als een dial-on-demand config, maar dat ik de rc_lease file moet aanpassen.Geen ervaring mee, maar het staat wel in de documentatie.
Verwijderd
Ik heb even een zip-bestandje op onderstaande link geplaatst. Hierin staan screenshot voor het installeren Freesco. Ook zit er een txt bestandje bij waarin wordt beschreven hoe je een kabelmodem of inbelmodem installeert. 
http://www.unlockall.f2s.com/freesco.zip
Succes ermee, en laat even weten of het gelukt is.
http://www.unlockall.f2s.com/freesco.zip
Succes ermee, en laat even weten of het gelukt is.
Pagina: 1