Toon posts:

[iPod] Shuffle maakt geen verbinding met de pc*

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipod shuffle en als ik hem in de usb druk krijg ik heel even een melding dat hij er is maar als ik dan bij deze computer kijk staat ie er niet meer.
Ook als ik met itunes muziek er op wil zetten geeft ie een melding dat ie niet is geconnect.
Ik heb al een paar keer geformateerd en bijgewerkt, ook itunes en ipod software opnieuw instaleren mocht niet baten.

hebben jullie raad?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Hallo Pieterveenstra,

Als eerste, over welke versie van Windows praten we dat is iets makkelijker troubleshooten. Verder is het handig om te vermelden welke versie firmware de shuffle nu draait, en welke versie van iTunes je gebruikt. Zou je dit nog even willen aanvullen in je topic start?

Ik heb ook nog even je titel aangepast "[IPOD] shuffle wil niet connecten met pc" > "[iPod] Shuffle maakt geen verbinding met de pc*".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat zijn nog eens moderators:)

OK! ik draai windows xp prof. SP2
Ik heb em ondertussen trouwens ook geprobeert op onze andere computer en daar draait ie perfect.
Dus het ligt aan mijn pc, het verschil is dat onze andere pc SP1 heeft, za dit verschil maken????
Ook de firmware of hoe je het ook wil noemen (Ipod software toch?)
Heb ik de nieuwste versie geprobeert en de versie die bij de cd was gelevert geprobeert.
iTunes heb ik de nieuwste geprobeert en de versie die bij de cd zat geprobeert.

Het zal dan wel iets met die service pack zijn ofniet???

BVD Pieter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan die service pack zal het niet liggen, werken andere usb apparaten wel op je systeem? misschien ff controleren. Anders heb je misscchien corrupte drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Andere USB apparaten werke nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:41:
...
Ik heb al een paar keer geformateerd en bijgewerkt
...
maak ik hieruit op dat hij wel wordt herkend in de ipod updater?
wordt hij wel herkent in apparaat beheer als usb mass storage device?
Pagina: 1