Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antivir 7.0

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey.
Heb antivir 7.0. mooi programmatje. gratis en werkt goed. maar ik kan sinds kort geen verbinding maken met de server. ik heb m'n firewall al langsgelopen maar kan niks vinden. hebben meer mensen hier last van? dan ligt het tenminste niet aan mij. maar waarschijnlijk aan de server van antivir[img]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:36:
hey.
Heb antivir 7.0. mooi programmatje. gratis en werkt goed. maar ik kan sinds kort geen verbinding maken met de server. ik heb m'n firewall al langsgelopen maar kan niks vinden. hebben meer mensen hier last van? dan ligt het tenminste niet aan mij. maar waarschijnlijk aan de server van antivir[img]
snif :'( zo alleen

Verwijderd

Voel je je na minder dan 10 minuten al alleen? Heb je het forum al eens bezocht? http://forum.antivir-pe.de/index.php

Verwijderd

Topicstarter
ja ben nogal neurotisch.
en dat is duits. en ik sta een 5 voor duits maar ik zal mijn best doen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoi stijno,

Je bent nu al vaak genoeg gewezen op de eigen inzet in je topics. Op de huidige manier kunnen we niets met je topic. Ik kan niet uitmaken uit je TS dat je zelf al ergens naar gezocht hebt, of op de site van de maker hebt gekeken. Ik ga het topic dan ook sluiten, lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door, en controleer zo je mail even. :)

Overigens, na 8 minuten hoef je je topic nog niet te schoppen, pas na 24 uur. :)

Signature

Dit topic is gesloten.