Na verschillende OS-sen te hebben geinstalleerd en gedeinstalleerd zijn de bootfiles van mijn laptop een zooitje. Ik heb 1 harde schijf met 2 partities: C en D. Op C: stond Win 2k en op D: XP Pro. Vervolgens heb ik C proberen te formateren maar dat lukte (natuurlijk) niet omdat de bootfiles daar stonden. Ik wilde daarom XP Pro weer op C gaan installeren (dus zonder te formateren). Omdat ik steeds van die NTLDR meldingen kreeg, doe ik dit nu door eerst de 6 opstartdiskettes in te voeren en dan de CD (van MA3D) in te voeren. (Deze is incl. SP2.) Ik krijg echter nadat XP werkelijk lijkt te beginnen de melding:
The following value in the .SIF file uses by Setup is corrupted or missing:
Value 0 on the line in section [SourceDisk Files] with key "SP2.cab"
Setup cannot continue.
Van deze CD heb ik eerder al wel eens XP geinstalleerd. Weet iemand wat ik kan doen. Ik ben de laptop aan het klaar maken voor een vriend die een half jaar naar het buitenland gaat aan het eind van de week. Ik zou de laptop graag aan hem meegeven. Wie helpt hem én mij?
The following value in the .SIF file uses by Setup is corrupted or missing:
Value 0 on the line in section [SourceDisk Files] with key "SP2.cab"
Setup cannot continue.
Van deze CD heb ik eerder al wel eens XP geinstalleerd. Weet iemand wat ik kan doen. Ik ben de laptop aan het klaar maken voor een vriend die een half jaar naar het buitenland gaat aan het eind van de week. Ik zou de laptop graag aan hem meegeven. Wie helpt hem én mij?