Toetsenbord toetsaanslagen tegelijk erg beperkt

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 06:56

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Mijn Logitech Elite Keyboard laat mij tijdens het spelen van spelletjes niet meer dan 3 of 4 toetsen tegelijk indrukken. Soms is het namelijk nodig om zelfs tot 7 toetsen tegelijk in te kunnen drukken ( alleen de letters en spatie).
Het betreft een USB toetsenbord en is aangesloten op een Asus A7N8X Deluxe moederbord. Ik draai Windows XP met SP1 en SP2. Heeft een van jullie misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen? :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Niet? (denk ik zo uit ervaring)

Life is not about specs, it is about joy!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat is net het type toetsenbord lijkt me. Als je dan trouwens toch van alles aan het proberen bent daarvoor, installeer dan meteen eventjes Whatpulse. :)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb hier ook last van ik heb een Logitech Internet Navigator, maar ik ken mensen met hetzelfde toetsenbord en die kunnen wel de toetsencombinaties drukken, die ik niet kan. Is hier echt geen oplossing voor?

[ Voor 31% gewijzigd door xileS op 13-05-2006 18:48 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
*Kick* 8)7

Je hebt bepaalde 'gebieden' op je tobo, en elk gebied kan maar één of twee aanslagen tegelijk registreren. Jij hebt misschien een oudere/nieuwere versie, of een van de gebieden is niet helemaal ok..

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ok dat is duidelijk, is niks aan te doen dus. Waarop moet ik letten als ik een nieuwe toetsenbord aanschaf?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Geen ouwe }:O }:O uit de sloot halen tenzij je iets nuttigs toe te voegen hebt.

"Ik heb dat probleem ook" is dat dus niet :o

Verder zijn hier onlangs meerdere topics over geweest, zoek even op afgelopen week in OH en je vindt al heel veel :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.