Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Niet? (denk ik zo uit ervaring)
Life is not about specs, it is about joy!
Dat is net het type toetsenbord lijkt me. Als je dan trouwens toch van alles aan het proberen bent daarvoor, installeer dan meteen eventjes Whatpulse.
Ik heb hier ook last van ik heb een Logitech Internet Navigator, maar ik ken mensen met hetzelfde toetsenbord en die kunnen wel de toetsencombinaties drukken, die ik niet kan. Is hier echt geen oplossing voor?
[ Voor 31% gewijzigd door xileS op 13-05-2006 18:48 ]
*Kick* 
Je hebt bepaalde 'gebieden' op je tobo, en elk gebied kan maar één of twee aanslagen tegelijk registreren. Jij hebt misschien een oudere/nieuwere versie, of een van de gebieden is niet helemaal ok..
Je hebt bepaalde 'gebieden' op je tobo, en elk gebied kan maar één of twee aanslagen tegelijk registreren. Jij hebt misschien een oudere/nieuwere versie, of een van de gebieden is niet helemaal ok..
Ok dat is duidelijk, is niks aan te doen dus. Waarop moet ik letten als ik een nieuwe toetsenbord aanschaf?
GoT Huisregels
Geen ouwe
uit de sloot halen tenzij je iets nuttigs toe te voegen hebt.
"Ik heb dat probleem ook" is dat dus niet
Verder zijn hier onlangs meerdere topics over geweest, zoek even op afgelopen week in OH en je vindt al heel veel
Geen ouwe
"Ik heb dat probleem ook" is dat dus niet
Verder zijn hier onlangs meerdere topics over geweest, zoek even op afgelopen week in OH en je vindt al heel veel
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()