scroll probleem met G-force 6600GT

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 13:15
mensen,

ik heb sinds de aanschaf van mijn videokaart een probleem als ik op websites zit te scrollen..
in het begin dacht ik dat het kwam omdat ik niet mijn pc had geformatteerd na het installeren van mijn nieuwe kaart, maar na de format van vorige week zijn de problemen gebleven. de 1e kaart had ik na 2 weken omgeruild, maar zelfs met de nieuwe videokaart zijn de problemen gebleven. na een verse installatie van winxp, de nieuwste detonator drivers blijven de problemen zich voordoen. het gebeurt dus random tijdens het scrollen op fora en websites met veel tekst. plaatjes of tekst heeft geen verschillend effect. ik heb een screenshot gemaakt. let niet op de \\\ strepen, want dat komt door de verversingsverschil tussen camera en beeldscherm.. zoals je kan zien klopt het voor geen kant, maar ik weet nu niet wat de oorzaak is.. kan mijn vga slot kapot zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpapicture.com/getimg.php?img=foto_0217.jpg

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-07 14:29
Je hebt het sinds de aanschaf van deze videokaart zeg je? Daarvoor alles in orde dus?

Welke drivers gebruik je? Ik heb zelf een tijdje een Leadtek 6600GT gehad en die wilde alleen met de door leadtek bijgeleverde drivers op de cd goed werken, nieuwe drivers van de nvidia site gaven allemaal problemen. De ene in games, de ander liet internet explorer crashen. Nadat ik een andere kaart had gehaald was dat over.

Heb je alleen problemen met websites weergeven met veel tekst, of ook met wat zwaardere games? Als hij wel goed werkt als je aan het gamen bent lijkt me je AGP slot niet de boosdoener.

En al eens 3D mark getest? Zoja was het een redelijke score?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• BootVluchteling
B-Buster schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:20:
Je hebt het sinds de aanschaf van deze videokaart zeg je? Daarvoor alles in orde dus?

Welke drivers gebruik je? Ik heb zelf een tijdje een Leadtek 6600GT gehad en die wilde alleen met de door leadtek bijgeleverde drivers op de cd goed werken, nieuwe drivers van de nvidia site gaven allemaal problemen. De ene in games, de ander liet internet explorer crashen. Nadat ik een andere kaart had gehaald was dat over.

Heb je alleen problemen met websites weergeven met veel tekst, of ook met wat zwaardere games? Als hij wel goed werkt als je aan het gamen bent lijkt me je AGP slot niet de boosdoener.

En al eens 3D mark getest? Zoja was het een redelijke score?
ik heb een club 3d 6600GT.. ik heb alleen problemen in windhoos, geen problemen bij WoW (wat dus wel een zware game is)

het laat puur dus IE vastlopen, dan kan ik mijn muis nog een paar sec bewegen en dan freezed die ook. na een seconde of 10 krijg ik dan 1 seconde een zwart scherm, en dan werkt het weer.. érg vaag. 3dmark gaf een aardige score afaik. weet niet precies hoe hoog..

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:26

Snuffel

Vroem!

Lijkt wel een Club3D probleem, heb exact hetzelfde...
Niet de strepen maar de vastlopers

[ Voor 26% gewijzigd door Snuffel op 06-02-2006 20:31 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• BootVluchteling
Snuffel schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:30:
Lijkt wel een Club3D probleem, heb exact hetzelfde...
Niet de strepen maar de vastlopers
wat heb jij hieraan gedaan..? heb je em nog steeds of verkocht of wat..?

• BootVluchteling
kan iemand mij aub verder helpen..?

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-07 14:29
Ik zou indien mogelijk eens proberen die 6600GT in een andere pc te testen. En een andere videokaart in die pc. Kan je tenminste wat uitsluiten.

Heb je ook al eens andere drivers getest? En doet hij dit met bijv. firefox ook? Of met maxthon, een op IE gebaseerde browser?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• BootVluchteling
B-Buster schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:15:
Ik zou indien mogelijk eens proberen die 6600GT in een andere pc te testen. En een andere videokaart in die pc. Kan je tenminste wat uitsluiten.

Heb je ook al eens andere drivers getest? En doet hij dit met bijv. firefox ook? Of met maxthon, een op IE gebaseerde browser?
ik heb geen andere pc ter beschikking.. ook heb ik geen andere videokaart ter beschikking.. ik heb het scrollprobleem btw ook als ik groepen open/sluit bij msn..

• BootVluchteling
ik geef em nog maar een kickje.. sorry hoor maar ik wil weten wat te doen.. ik heb geen andere pc ter beschikking..

• BootVluchteling
mensen, dit word het laatste kickje, als er nu een week geen reactie komt, mag je em sluiten. maar ik wil dolgraag ff advies horen..

zal ik die videokaart inruilen voor een ander merk?
Pagina: 1