[iFM Griffin] Productie fout connector?

Pagina: 1
Acties:

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 19:26
Ik heb een probleem met mijn tweede iFM van Griffin voor de iPod, de eerste had precies hetzelfde probleem. Het gaat erom dat de kabel/mantel van de kabel die op de iPod zit los laat en naar mijn mening niet stevig op zit, zo zit er geen echte trekontslating aan dus kan de mantel "los bewegen". Ik zou graag ervaringen van meer mensen willen horen ;) die hem hebben of zo zien dat niet helemaal oké is. De winkel hoe raad je het al geeft niet toe op een mogelijke productie fout: hebben we het apparaatje omgeruild ondanks het vermoeden dat er waarschijnlijk sprake was van onzorgvuldig gebruik. Het apparaat gaat al binnen een dag gebruik, terwijl deze netjes op de riem zit langs de iPod draadjes die netjes onder kleding zitten en dus niet ergens achter kunnen haken.

Wat denken jullie er van :9~
fotoje voor de duidelijkheid Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/1304/dscf00300yf.th.jpg

verdwaalde ict'er op elektro!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Productiefout zou ik het niet noemen. Het is gewoon een zwak punt bij zowat alles wat een draad en een plug heeft. Ik zou het meer zien als gebruiks-verslijting. Dat het wat sneller verslijt kan liggen aan slecht gebruik ( bvb de draad wordt altijd geplooid op die plaats, bij het oprollen bvb) of gwoon een slechte bouwkwaliteit...

Hoe lang heb je hem al?

Ik zou de fabrikant eens mailen, en als het een bekend probleem is, zullen ze het wel vervangen, anders gewoon op slijtage door verkeerd gebruik zetten...

Een enkelvoudige productiefout kan ook, maar bewijs dat eens maar...

• 5mebibyte
jvvv schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:10:
Productiefout zou ik het niet noemen. Het is gewoon een zwak punt bij zowat alles wat een draad en een plug heeft. Ik zou het meer zien als gebruiks-verslijting. Dat het wat sneller verslijt kan liggen aan slecht gebruik ( bvb de draad wordt altijd geplooid op die plaats, bij het oprollen bvb) of gwoon een slechte bouwkwaliteit...

Hoe lang heb je hem al?

Ik zou de fabrikant eens mailen, en als het een bekend probleem is, zullen ze het wel vervangen, anders gewoon op slijtage door verkeerd gebruik zetten...

Een enkelvoudige productiefout kan ook, maar bewijs dat eens maar...
Ik heb er al twee gehad, dus het kan bijna geen toeval zijn. Veder gaat hij binnen een dag tot enkele dagen kapot en krijg je kortsluiting of het weg vallen van muziek

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
De iPod en zijn accessoires horen in Apple Talk. :)

GT --> APL

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• 5mebibyte
DeeD2k2 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:03:
De iPod en zijn accessoires horen in Apple Talk. :)

GT --> APL
Ik zat al te twijfelen, of het nu bij apple hoordt of niet. maar voor jvvv zal ik thuis even nog wat foto's plaatsen en waar ik eigenlijk naar toe wil met betrekking tot de trekontlasting.

Ik heb even snel een foto gemaakt, zoals je bij de linkse kabel de betere kwaliteit en daarnaast de goedkoopste (prut)kabel en dan de iPod koptelefoon en dan de iFM dan zie je gewoon dat de afwerking zwak is en niet in staat om enigzins mechanisch te belasten terwijl bij het bebruik van iFM dit onvermijdbaar is.
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/2324/dscf00274uu.th.jpg
(mechanisch belastbaar voor de leek = dat de kabel beweegt en niet vast ligt)

[ Voor 43% gewijzigd door 5mebibyte op 07-02-2006 18:35 . Reden: Foto's ]

• 5mebibyte
schop ;)

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 08:33
Hier al twee keer een iPod Remote bij Apple geRMA'd wegens hetzelfde probleem... de connector is gewoon niet zo stevig... :)

• Co85
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
MisterData schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:38:
Hier al twee keer een iPod Remote bij Apple geRMA'd wegens hetzelfde probleem... de connector is gewoon niet zo stevig... :)
same over here....

• 5mebibyte
Niet verkeerd bedoelt, maar that's the way I like to hear it. Hopelijk is dit des me meer redenen om eindelijk voor de winkel het probleem op te lossen ;) . Ik zal de fabrikant eens mailen niet dat ik verwacht dat het veel oplevert maar wie niet waagt wie niet wint.

• 5mebibyte
Niet verwacht maar toch een antwoord eindelijk van de leverancier het was letterlijk:

Hello Tim,

Yes, I have seen a couple of units with that issue before myself, which I replaced. It’s been awhile since I have seen anymore come through, however. Apologies for the inconvenience!

Sincerely,

Todd

Griffin Technology

Dat lijkt me dus duidelijk dat als er meer mensen mee zijn en ook in een ander land dat er gewoon weg iets niet klopt aan dat ding ;) Ik ben nog steeds bezig met m'n geld terug te krijgen die winkel wordt een beetje stil in Eindhoven

Pagina: 1