Toon posts:

Expandable inhoudsopgave maken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in word een table of contents maken.

Maar omdat ik tot kop5 diep ga wil ik dat in die table of contents alleen kop1 zichtbaar is (voor de duidelijkheid), maar zodra je op een kop1 klikt, dat dan kop2 zichtbaar wordt, en als je daar dan weer op klikt dat kop3 zichtbaar wordt, enz.

Kan dat binnen word?
Zo nee, kan ik dan dit word document snel in html wel expandable maken?

zie hier wat ik wil: http://msdn.microsoft.com/workshop/samples/author/dhtml/howto/creatingTOCEX.htm
maar dan dus in word

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Standaard kan dit niet binnen Word, tenzij je je eigen table of content gaat genereren dmv VBA.

Ik kan zo 1-2-3 ook geen add-in oid vinden die het al doet. De kans is groot dat het er niet in zit, omdat Word primair bedoeld is om te printen.

En in HTML kan dat uiteraard wel (zie ook je voorbeeld), maar of dat nou snel gaat lukken (door jou)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

ik heb het niet geprobeerd maar er bestaat een beperkte mogelijkheid van een view te koppelen aan de gebruikte stijlen. als je de inhoudsstijlen aan een outlineniveau koppelt bereik je misschien het gewenste effect (view->outline).