Toon posts:

Nieuwe game videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 1.153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Ik ben me er de laatste tijd erg aan in het verdiepen, aangezien ik bij de koop van mijn computer een GeForce FX 5200 aangesmeerd heb gekregen ben ik toch wat voorzichtiger. Ik zat zelf te denken aan iets van een 6800. Het is van belang dat het een goede videokaart is voor games want dat is zo wat het enige wat ik doe op mn computer. De rest van mijn computer is goed en zal geen problemen moeten hebben met wat voor videokaart dan ook. Alleen heb ik nog wel een moederbord NET voor de tijd van de PCI-e, dus nog AGP. En het liefst zou ik een kaart willen tussen de 150 en de 200 euro. Al heb ik de Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD gezien voor 130 euro. Mijn broer heeft deze kaart ook en alle spelletjes werken op bijna de hoogste resoluties. Dus eigenlijk had ik deze op het oog...
Iemand opmerkingen/suggesties? :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou nog even doorsparen, en een 6800GS kopen voor 230 euro. Die kaart bied erg veel voor het geld dat je er voor betaald.

Verwijderd

RoD schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:28:
Ik zou nog even doorsparen, en een 6800GS kopen voor 230 euro. Die kaart bied erg veel voor het geld dat je er voor betaald.
Helemaal mee eens.
En als je geluk hebt kun je 4 extra pipelines aanzetten, daarna een beetje overclocken en je hebt een heel goeie kaart voor je geld!

Verwijderd

ASUS NVIDIA GeForce 6800XT 128 MB AGP

(deze kaart kun je eventueel nog goed unlocken en overclocken naar een lichte denkbeeldige 6800 gt)

(http://www.mycom.nl/MyCom...ctID=107633&productType=1)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

wat is je huidige systeem?

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
Intel Pentium 4, 2.8 Ghz, 512 ram mb. moederbord: P5P800S. verder nog wat weten?

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:00

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Doe je er dan ook meteen even 512mb ram bij?

Waarom? Omdat het kan!!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:17
Lolhozer schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:30:
Doe je er dan ook meteen even 512mb ram bij?
Idd, kijk daar ook maar naar ja, dat zou ook nog een flinke boost kunnen geven.

Dit topic lijkt overigens verdacht voor op Advies voor pc-upgrade.
Pagina: 1