samsung syncmaster 793df vage schaduw randen

Pagina: 1
Acties:

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:57
Beste mensen,

Ongeveer 3 weken geleden heb ik een nieuwe samsung syncmaster 793df gekocht.
Opzich is dit een prima monitor! maar heb een naar probleem gevonden.

als ik bijvoorbeeld in photoshop of in een explorer venster oid een plaatje bekijk met een donker gedeelte en een wit gedeelte er naast, dan krijg ik een soort van witachtige schaduw in het zwarte (donker)gedeelte.

Het lijkt er op als mijn monitor de overgang van wit naar donker niet in 1 keer kan maken, maar hij er een soort van overloop gebied maakt. ( de witte waas/ schaduw ) dit is ongeveer zo'n 1,5 cm breed.

Nu dacht ik dat het alleen aan mijn scherm lag.. maar nu haalde samsung mijn scherm vandaag op, en kreeg een precies de zelfde leen monitor. :Y)

alleen zoals jullie misschien al snappen..heeft deze ook deze nare afwijking.. vooral als je met photoshop een donkere opmaak hebt is dit niet zo fijn door al deze witte schaduw achtige effecten.

mijn vraag is dus: zijn er mensen met dit type monitor die dit probleem herkennen?
Mijn eigen scherm is dus ter reparatie. maar ben wel benieuwd of dit puur toeval is of een fout van de fabriek oid.

het ligt niet aan mijn systeem! bij mijn broertje z'n pc heb ik deze nare afwijking ook :7

drivers monitor/windows xp sp1&2/ vid drivers/monitor instellingen zijn allemaal opnieuw geinstalleerd dus ik weet het niet meer 8)7

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:57
niemand die dit probleem heeft met zijn samsung crt?