[Word] Figuur in spiegelbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 16:21
Ik heb een erg vreemd foutje hier op het werk. Als gebruikers, in Word 97, een bepaald figuur in een word bestand invoegen (het gaat hierbij om een logo, welke wij gekregen hebben van een externe partij) dan verschijnt ditzelfde logo in spiegelbeeld en op de kop in Word 2002.

Dit heb ik echt nog nooit gezien en zoals mijn vermoeden al was, is er weinig tot geen informatie te vinden op het internet. In de Microsoft knowledgebase is niks te vinden, via google idem dito. In de google groups vond ik 2 keer hetzelfde probleem, echter zonder een goede oplossing.

http://groups.google.nl/g...13&hl=nl#cd6bc428be1d6322
Geen oplossing gemeld.

http://groups.google.nl/g...=2&hl=nl#516253c4cd1e6ced
Figuur opslaan in RGB kleuren. Dit is in ons geval geen optie, aangezien wij hier afhankelijk zijn van een derde partij.

Misschien dat er ergens een tweaker is die ditzelfde probleem kent en misschien een oplossing heeft? Het mag ook een schopje in een bepaalde richting zijn, ik heb even totaal geen idee waar dit aan kan liggen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Enige idee welk programma deze derde partij gebruikt om dit logo te maken/bewerken/opslaan?

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Probeer hem is te kopieren en plakken (vanuit paint of een browser ofzo)

• Masch
Marck21 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:25:
Enige idee welk programma deze derde partij gebruikt om dit logo te maken/bewerken/opslaan?
Geen idee. Ik zou het na kunnen vragen. Dit zal ik idd even doen.
Muthas schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:27:
Probeer hem is te kopieren en plakken (vanuit paint of een browser ofzo)
Dit werkt wel gewoon. Als het figuur in Word 2002 wordt geplakt, verschijnt hij wel gewoon. Het probleem is alleen aanwezig indien het figuur wordt ingevoegd in word 97, wordt opgeslagen en daarna wordt geopend in word 2002.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Masch
Ik heb even contact met de derde partij gehad. Hij had het figuur inderdaad opgeslagen in het 'CMYK' formaat. Hij gaat het figuur nu via Illustrator opslaan, zodat het probleem waarschijnlijk weg zal zijn. Indien dit niet het geval is zal ik me hier wel weer melden.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!