'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Minder gezeik en nog sneller ook
Heb je zeker gelijk in, maar wil graag weten wat er aan de hand is.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:07:
Mag ik je een tip geven? Bespaar jezelf een hoop tijd en moeilijk doen en haal een cardreader van een tientje.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
+1Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:07:
Mag ik je een tip geven? Bespaar jezelf een hoop tijd en moeilijk doen en haal een cardreader van een tientje.
Werkt stukken prettiger.
Verwijderd
Als je het toch zeker wilt weten....
Ikk zou hem eerst op een andere pc testen, met een andere CF Card...eventuele firmware upgraden)
(alle factoren uitsluiten)
Als het dan nog steeds niet werkt is er wat mis met je camera.
TERUGSTUREN DUS...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 09:31 ]
Verwijderd
Homo sapiens non urinat in ventum
Jij kan nog geen gebakken ei koken...
Mmm, dan heb jij 'm waarschijnlijk draaien in usb 1.1 modus en niet high speed usb 2.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:28:
En als je dan toch een card reader haalt, haal dan een duurdere firewire card reader, veel duurder dan een tientje, maar een factor 6 sneller.
Immers, die is 400 mbit/sec en firewire (1) is 480 mbit/seconde. Da's geen factor 6.
Of zit ik er naasT?
Homo sapiens non urinat in ventum
Ik denk dat het aan het powermanagement van je computer ligt. Je moet ff je EOS 350D aansluiten en dan op win + pause/break drukken. Je komt dan bij je systeemeigenschappen uit. Bij tabblad Hardware klik je op device manager. Daar klik je op de [+] voor "Universal Serial Bus Controllers" en dan klik je net zolang op de verschillende "USB Root Hubs" tot je er een vindt waar bij het tabblad "power" je EOS 350D aangegeven staat (hier mijn Logitech MOMO FFB stuurtje):

Dan kies je daar het rechter tabblad (Power Management) en vink je daar "Allow computer to turn off this device to save power" uit.

Bij mijn vader's Fuji Finepix E500 werkte dit prima, misschien bij je EOS 350D ook? Geen idee trouwens waarom hij hem tijdens activiteit uitschakelt, maarja
Laat ff weten of je er wat aan had...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards