5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Verwijderd
goed. heb je het nu over java of javascript? welk besturingssysteem heb je? welke browser? wat heb je al geprobeerd? etc etc
ok ok hier verdere informatie:
besturingsysteem
win xp pro
internet explorer 6
javascript probleem
heb al geprobeerd aan de instellingen te schroeven met behulp van microsoft site.
de boel ge-update maar werkt nog steeds niet. weet niet wat ik heb veranderd.. zo deed alles het nog en zo niet meer
systeemherstel mocht niet baten...
besturingsysteem
win xp pro
internet explorer 6
javascript probleem
heb al geprobeerd aan de instellingen te schroeven met behulp van microsoft site.
de boel ge-update maar werkt nog steeds niet. weet niet wat ik heb veranderd.. zo deed alles het nog en zo niet meer
systeemherstel mocht niet baten...
Ga naar de site van sun en download daar JRE. Dan zal het waarschijnlijk allemaal weer lekker lopen
Ik pas even je topic titel aan - "Java Probleem" vertelt helemaal niets over je eigenlijke vraag
Beste mensen.. bedankt voor de reacties maar dit heeft echter NIET geholpen...
Kan nog steeds de scripts niet laden en ben er opzich weinig mee opgeschoten.
Ik had SUN Java, al geinstalleerd, dit heb ik eerst weer weggehaalt en het er weer opnieuw opgezet. Dit heeft niet gewerkt dus
iemand nog ideeën?
Kan nog steeds de scripts niet laden en ben er opzich weinig mee opgeschoten.
Ik had SUN Java, al geinstalleerd, dit heb ik eerst weer weggehaalt en het er weer opnieuw opgezet. Dit heeft niet gewerkt dus
iemand nog ideeën?
Misschien firewall, VS, Spamblokkers en dergelijke zaken.
Of mogeljik tegenover gestelde, misschien iets van spyware/malware?
Ook al een keer geprobeerd met een andere browser, om te klijken of je dan wel de sites kan openen?
BV FF proberen
Of mogeljik tegenover gestelde, misschien iets van spyware/malware?
Ook al een keer geprobeerd met een andere browser, om te klijken of je dan wel de sites kan openen?
BV FF proberen
Heb het probleem gevonden!
kwam weer op een site waar ik niks op kon doen... vroeg aan iemand op msn of hij er wel op kon... hij kreeg menu was FLASH menu... blijkt nu flashplayer was verwijderd op 1 of andere manier van me computer.. hierdoor kon ik geen javascripts etc laden...
thx voor de hulp!
kwam weer op een site waar ik niks op kon doen... vroeg aan iemand op msn of hij er wel op kon... hij kreeg menu was FLASH menu... blijkt nu flashplayer was verwijderd op 1 of andere manier van me computer.. hierdoor kon ik geen javascripts etc laden...
thx voor de hulp!
Pagina: 1