Ik heb voor m'n vriendin enkele maanden geleden een oude P3 ineengestopt, altijd heeft deze perfect gewerkt (sneller dan je zou verwachten zelfs) maar sinds kort blijft die regelmatig eens steken op het videobios (Gefore mx440 64mb) na enkele keren opnieuw proberen start soms wel. Als ik in windows voor "herstarten" kies blijft hij 100% zeker steken. Ook als ik de computer probeer aan te zetten als deze nog niet zo lang uit staat blijf die zeker hangen. Meestal moet ik minstens een half uur wachten voordat deze wil starten
Het gaat hier om een Pentium 3 1000Mhz op een intel d815epfv mobo met 2x 256 ram (512dus)
Met een WD 30gb hardeschijf en een seagate schijf van 10 Gig
Er steekt ook nog een MX440 64Mb AGP4x in en een AOPEN DVD-RW 16x, op PCI zit enkel een usb kaartje in met 2 poortjes
Ik heb al geprobeert van alles overbodige dingen los te koppelen (onboard video ipv geforce, zonder hd, cd etc, zonder usb insteekkaartje, 1x256...
Het gaat hier om een Pentium 3 1000Mhz op een intel d815epfv mobo met 2x 256 ram (512dus)
Met een WD 30gb hardeschijf en een seagate schijf van 10 Gig
Er steekt ook nog een MX440 64Mb AGP4x in en een AOPEN DVD-RW 16x, op PCI zit enkel een usb kaartje in met 2 poortjes
Ik heb al geprobeert van alles overbodige dingen los te koppelen (onboard video ipv geforce, zonder hd, cd etc, zonder usb insteekkaartje, 1x256...