[XP Pro] IE6 wil geen pagina's laden, krijg geen foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 07:12
Zoals de topic als zegt: Internet Explorer 6 wil geen pagina's meer openen en ik krijg geen foutmelding. Het lijkt dus alsof Internet Explorer nergens op reageert (bij intikken URL en enter daarna verschijnt niks in de statusbalk).

Alle andere verbindingen vanaf mijn computer werken wel vlekkeloos (Via NNTP Firefox kunnen downloaden, deze werkt prima). Heb al alles qua firewall uitgezet, gescand op virussen, mijn HOST file gecheckt, virusscanner uitgezet, SP2 opnieuw erop gezet maar dit alles lijkt geen enkel effect te hebben!

Nu weet ik wel dat Firefox de 'betere browser' schijnt te zijn, maar zou het leuk vinden als Internet Explorer het gewoon weer doet! Iemand enig idee?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer vinden ze veel leuker in Software Algemeen - ik verplaats je topic dan ook nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:50

Outerspace

Admin General Chat
Werk je toevallig achter een proxy? Dus heb je ook dat goed ingesteld?

Wauw, een sig!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Check bovendien niet alleen op virussen, maar vooral op spyware en malware dien nodig (goed, dit is al categorie virussen). Kijk anders ook even bij Internet Options - Connections - LAN Settings. Misschien dat daar iets wazigs staat ingevuld.

If you can't beat them, buy them !

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 07:12
Sorry voor de gebrekkige info...

Nee, ik werk niet vanachter een proxy. Bij LAN settings staat niks raars (alles uitgevinkt) en ZoneLabs scant bij mij op zowel virussen als spyware...

Iemand nog tips?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative