[XP] Bij dubbelklikken op folder wordt zoeken geopend? *

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02 21:56
hey, ik heb een raar probleempje met me muis als ik gewoon [dubbel]klik met me linkermuisknop om iets te openen word de map niet geopend maar komt het zoek venster te voorschijn. hoe kan ik dit veranderen naar de normale instelling. [ik gebruik xp]
alvast bedankt

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 19:23
druk 'ns een enkele keer op je ctrl's en alt's.. :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens bij je muisinstellingen (configuratiescherm -> muis) Misschien dat je iets hebt gebind aan dubbelklikken :) Heb je toevallig ook een Logitech/Microsoft muis? Die willen nog wel eens apart zijn geconfigureerd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Taarmen
op controls en alts drukken heeft geen zin en bij config scherm kan ik niks vinden om aan te geven wat ik met me linkermuisknop wil doen. en ik heb een merklose muis, deze zat standaard bij me packard bell pc ;(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Taarmen schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:54:
op controls en alts drukken heeft geen zin en bij config scherm kan ik niks vinden om aan te geven wat ik met me linkermuisknop wil doen. en ik heb een merklose muis, deze zat standaard bij me packard bell pc ;(
Heeft PB geen aparte software gekoppeld aan je muis :? En wat gebeurd er als je een andere muis gebruikt?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Taarmen
pb heeft geen aparte software voor me muis het een standard plug and play. een andere muis aan sluiten heeft ook geen zin en ik heb hier al ongeveer anderhalve maand last van. en ik heb geen zin om hier voor me pc te gaan formateren zodat me muis weer naar behoeven werkt.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Bellen met PB wil ook nog wel eens helpen, al heb ik me laten vertellen dat als je het slecht treft, je echt een nitwit aan de lijn krijgt :s

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
misschien staat hier de oplossing?
http://support.microsoft.com/?kbid=321186

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Even een titelfixje en een kickje naar Windows Operating Systems :)

Signature

• Taarmen
sorry zal de volgende keer een betere plek zoeken voor me vraag.
Swaptor schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:37:
Bellen met PB wil ook nog wel eens helpen, al heb ik me laten vertellen dat als je het slecht treft, je echt een nitwit aan de lijn krijgt :s
ik denk dat dit niks te maken heeft met packard bell maar dat het aan door mij per ongelijk of door iets anders is veroorzaakt
ik heb op de microsoft support site gekeken en dit word als op lossing gegeven
RESOLUTION
WARNING: If you use Registry Editor incorrectly, you may cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that you can solve problems that result from using Registry Editor incorrectly. Use Registry Editor at your own risk.

To resolve this problem, edit the registry to set the value data for the Default string value in the registry keys that are described in the "Cause" section of this article to none:
1. Start Registry Editor (Regedt32.exe).
2. Locate and then click the Default value under the following keys in the registry if this problem occurs with folders:
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell
If this problem occurs with drives:
HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shell
3. Click Modify on the Edit menu.
4. Type none in the Value data box, and then click OK.
5. Quit Registry Editor.

tot twee kom ik. ik kan in me registry HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell vinden maar ik kan geen modify kiezen [ik heb xp nl dus zal iets van bewerk moet zijn] maar ik kan geen optie vinde om deze te opene en te veranderen. weet iemand hoe ik die reg. kan verandere. ik had niet verwacht dat ik zo'n n00b zou zijn :P

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

dubbelklikken op (Standaard) al gedaan? Anders menu Bewerken en dan aanpassen.

eerst kijken dan zeiken

• Taarmen
bij dubbelklikken word de map geopend en ik kan bij bewerken niet kiezen voor aanpassen
dit zowel bij de shell van drive en directory.
ik vind dit zoon raar probleem, ik zal wel een van de weinige zijn die dit probleem heeft

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
KEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell

Tot daar kun je komen, toch. Dan zie je rechts een soort van "file" met de naam "(standaard)", klik daar een keertje met links op. Nu word hij blauw. Klik dan op "bewerken" in je menu boven in het venster en dan niet op "aanpassen" want dat staat er idd niet, maar op "wijzigen". Vul dan onder waardegegevens: "none" (zonder ") in en klik op OK. En sluit dan het venster door middel van het kruisje.

• Taarmen
CBass bedankt. ik heb dit nu gedaan en ik heb dit zo wel bij directory als bij drive/shell standaard gedaan. maar helaas me probleem is nog niet opgelost.

• Nomaru
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-02-2021
Hallo ik heb exact het zelfde probleem, mijn pc chrashte zoals ik al lang niet meer gezien had. En vervolgens start ik op, deed hij niets. 5 min later deed hij het weer en zat met het zelfde probleem..

Niet misschien een virus, ik zie namelijk zojuist dat me norton is verlopen.
Pagina: 1