Toon posts:

PVR 150 vertoont slecht beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn PVR 150 erg slecht beeld. Als het beeld stil staat zoals de kabelkrant ziet het het er mooi uit. Maar zodra het beel geweegt krijg ik allemaal vierkantjes. Ik heb de driver van de site gedownloaden en power dvd geinstalleerd. In andere forums kon ik dit probleem niet vinden. Ik kreeg ik ook niks bij de tv kaart want het was een OEM product. Maar weet iemand misschien hoe ik de hardware encoder kan aanspreken? Kan iemand mij helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 14:01 ]

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 14:28

Willem2

Ω is futile

Klinkt als MPEG compressie artefacten. Aangezien de MPEG2 compresie op de PVR 150 (we hebben het over een Hauppage toch?) hardwarematig gebeurt, lijkt het mij een goed idee om het ding asap te ruilen bij de winkel van aanschaf.

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 00:14

ThaHandy

Discovery Channel

volgensmij is de mpeg2 compressie gewoon te laag en moet die hoger :)
meschien kan je het met Hauppauge Tweak Tool oplossen :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het straks proberen maar ik kan het nu nog niet doen omdat ik nu niet zo veel tijd heb. Maar bedankt voor de snelle reacties! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Het duurde lang voordat ik het werkte maar hij doet het nu. De oplossing was een nieuwere versie van Power DVD er op te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Geen van alle oplossingen hielp alleen een nieuwe versie van Power DVD want ik had thuis alleen een oude versie liggen dus ik ben naar de winkel gegaan om een nieuwe versie te kopen. Helaas moesten ze die nog eerst bestellen sorry voor de late reactie. Nu werkt hij prima!

Oeps: Ik dacht eerst dat hij mislukt was de eerste bericht sorry voor de dubbel post.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 18:04 . Reden: iets stoms van mij ]

Pagina: 1