Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 12:44
Mijn partner wil een andere telefoon omdat ze haar Siemens A65 net hoort als ze bijv in een drukke winkelstraat loopt en de telefoon zit in d'r tas. Haar oude Nokia 6150 maakt(e) veel meer geluid, maar die's zo enorm groot...

Veel features wil ze niet, polyfone ringtones wel graag, maar gprs, blauwtand en wat al niet meer zij is niet zo aan haar besteed. Maar hij moet dus wel veel lawaai maken als ze gebeld wordt :).

Suggesties?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vooral de nieuwe telefoons maken veel geluid mede omdat ze mp3 speler hebben. Vooral mijn sony ericsson w800i gaat erg hard :) maar ook de 6230i doet goed zijn best omdat ze allemaal ingebouwde boxjes hebben. Wat is je budget overgins?

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Telefoons met polyfone tonen zijn meestal minder hard, die van tegenwoordig met mp3-ringtones zijn enorm 'op te voeren' dmv NeroWaveEditor op je pc.
Als je dan het volume op max hebt staan, en een mp3 op vol volume hebt, zul je die hard horen hoor...

(ikke: the A-team, versterkt op pc, als dat ooit in de klas afgaat zal iedereen het weten ook :) )

edit: hierboven dus.
Mijn telefoon is overigens een SPV 1e generatie (Canary), en kan behoorlijk hard vind ik, al gaan Nokia6230's harder.

[ Voor 19% gewijzigd door DarthPlastic op 06-02-2006 13:54 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De Samsung D600 kan een aardige berg lawaai produceren, maar die is wel goed aan de prijs. :)
DarthPlastic schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:54:
...
(ikke: the A-team, versterkt op pc, als dat ooit in de klas afgaat zal iedereen het weten ook :) )
Ik zou je er gelijk uitkicken als docent zijnde, gsm aan in een klaslokaal... |:(

[ Voor 64% gewijzigd door TimMer op 06-02-2006 13:55 ]

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Nokia 3100 kan behóórlijk hard, veel harder dan m'n K700i. Is alleen wel een oudere telefoon, dus ik weet niet wat je eisen zijn verder?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik heb een nokia 9300. Het geluid van de ringtones is zo ontzettend hard (met midi dan, met mp3 valt het mee) dan de mensen om me heen zelfs klagen over het volume. Maar die telefoon heeft behoorlijk wat meer features dan de gemiddelde telefoon en is daar ook naar geprijst.

• roytanck
Budget is beperkt. Zeg maar <= 100 euro of zo. Het moet gewoon een simpele telefoon zijn, zonde om een D600 te kopen en er alleen mee te bellen... Ik zou zelf denken dat het vooral per merk zou verschillen. Dus dat bijv. Nokia harder gaat dan Siemens. Mp3 hebben sommige goedkope nokia's ook al he?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wilko2 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:54:
De Nokia 3100 kan behóórlijk hard, veel harder dan m'n K700i. Is alleen wel een oudere telefoon, dus ik weet niet wat je eisen zijn verder?
De Nokia 3100 kan inderdaad vrij hard. Zeker met scherpe geluiden. In een drukke winkelstraat of zelfs in een winkelcentrum kan ik hem nog goed horen als ik het volume op maximum zet. En dan zeker als je de beltoon "ring ring" gebruikt :)

Voor de rest is het een lekkere simpele telefoon. Niets ingewikkeld, geen overbodige functies.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk ook dat je met een 3100 een goeie kandidaat hebt. Hij is niet feature-loaded maar speelt wel polyphone ringtones af (geen MP3) en heeft een kleurenscherm.

• roytanck
De 1110 van Nokia doet wel mp3 en is goedkoper dan de 3100. Heeft iemand die ooit horen overgaan?

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:38

DropjesLover

Dit dus ->

die van mij (Sagem myV 55) gaat ook redelijk hard. dr zit standaard een ringtone in van n scheepshoorn, als je die niet hoort dan is er wat mis ;)

verdere functies zijn ook erg ok, mooi kleurenscherm, gprs, en is eigg erg goedkoop (+- 70 euro)
nadeeltje is dat er nogal snel stof in komt (crappy cameraatje wordt nog crappier...)

leuk topic voor de wat oudere medemens trouwens (niet mij eigg)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
De nieuwere generatie Sony Ericsson hebben en lekker volume naar mijn ervaring, ook de mid end en low end segment.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Mijn vriendin heeft recentelijk een Sony Ericsson 290i gehaald...en daar gaat het volume ook aardig hard van. Ze heeft hetzelfde probleem...stopt het ding altijd ergens kilometers diep in haar koffertje of tas, diep verstopt onder wanten, ondergoed, tampons, makeup, cd-speler, cd-verzamel-mapje, eten, drinken en andere zooi.

Ze hoort hem in iedergeval wel nu :) Nadeel is dat je vast zit aan de interne geluidjes, je kan dus niet mp3's er op zetten. (eventueel wel nieuwe melodietjes downloaden of zelf componeren). Verders fijn toestel, enige nadeel is dat bij SMS-en de beeldopbouw enigzins traag is als je heel snel wil. (kleurendisplay..goedkoopste toestel ermee!)

• roytanck
Ik heb zelf een T100 van SE gehad, en ik herinner me dat zij dat geen fijn toestel vond qua bediening. Ik neem dus liever geen SE... Die 290i heeft trouwens een handsfree functie, dus de speaker zal wel lekker hard kunnen idd... :)

• roytanck
majic schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:37:
...stopt het ding altijd ergens kilometers diep in haar koffertje of tas, diep verstopt onder wanten, ondergoed, tampons, makeup, cd-speler, cd-verzamel-mapje, eten, drinken en andere zooi...
Damestassen zijn een portaal naar een andere dimensie inderdaad... :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weefselkweekje schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:46:
[...]

Damestassen zijn een portaal naar een andere dimensie inderdaad... :)
True, true. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vross175/Pic/Schater.gif

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Niet zo goedkoop, maar ik gebruik mijn SE W550i regelmatig als ghettoblaster als ik naar huis wandel na het uitgaan. Hij staat dan niet op zijn max volume en de ringtones gaan harder..

Verwijderd

Vroeger had ik zo'n Alcatel One Touch easy en daarna een one touch 302, beide gingen ZEER hard
Ik heb al stapels gsms gehad, maar niets gaat zo hard als een alcatel. Probeer een toestelletje te vinden zonder polyfoontjes (maken ze die alcatels eigenlijk wel nog? :? )

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 02:06 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

mijn Nokia 3410 gaat volgens mij ook aardig hard. is alleen niet polyfoon...
maargoed het belt en SMSt dus ik vind et wel best :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

dat kleine telefoontje van panasonic gaat extreem hard
Pagina: 1