Toon posts:

[Panasonic NV-GS11] wordt niet herkent (USB) onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
na wat film werk was het tijd om de opnames te capturen naar de PC. Ik heb als besturingssysteem Microsoft Windows XP met Service Pack 2 draaien. Wanneer ik de (driver)-software installeer die meegeleverd is met deze digitale video camera (dvc) en hem dan op de USB poort aansluit dan wordt deze niet herkend door Windows. Als ik onder Deze Computer, re-muis eigenschappen klik en dan naar hardware ga, dan zie ik alleen USB videocamera staan onder beeld &scan app. Wanneer je nu vanuit de videosoftware (Bijv. Pinnacle Studio 10 of Magix de Luxe 2005 wilt gaan capturen dan ziet hij er geen apparaat (dvc) aanhangen waardoor capturen (videobeelden overzetten naar de PC) dus niet lukt. Wat doe ik fout.Ik heb al gezocht naar andere/betere drivers maar nog niet kunnen vinden. Het moet toch mogelijk zijn? In afwachting van goed nieuws. Ik ben nog in afwachting van een reactie van Panasonic zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter gekomen dat het de bedoeling is dat je gaat werken met de firewire kabel en dan gaat het wel goed! Ook onder servicepack 2 van Windows Professional. De USB kabel die meegeleverd is, is puur en alleen bedoeld voor het transporteren van foto's van de memorycard naar de PC. Alleen mijn camera is niet voorzien van deze opslag mogelijkheid, dit geldt bijvoorbeeld wel weer voor de NV-GS15. :)