There is no difference between extreme oppositions.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
ik heb nog niet kunnen checken of het er nog staat zie/spreek er vanavond waarschijnlijk
Bij configuratiescherm - gebruikers of mij het "systeembeheer" gedeelte?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
als admin inloggen
my documents verplaatsen naar nieuwe user
eventueel mail overhevelen...
[ Voor 67% gewijzigd door RoRoo op 06-02-2006 13:32 ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
mijn dank is groot
Haha, ja dan kun je inderdaad maar beter zorgen dat je het niet verprutst. Maar zoals de meesten al aangeven zullen de files nog wel aanwezig zijn.GuuZ1982 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:14:
maar ik kan dus nu met zekerheid zeggen dat het der nog staat en dat ze me niet in elkaar hoeft te stompen?
zou mooi uitkomen heb net 1 dag vekering met der nl.
Sterkte vanaafGuuZ1982 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:34:
bespaard me een paar tikken!
mijn dank is groot
en tip: Move = niet doen. soms doet windows moeilijk en breekt de move actie af... gevolg: alles kwijt.. eerst copy doen
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Onder Windows staat dat er sowieso nog wel, Linux mikt alles eruit (eigen ervaring)GuuZ1982 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:14:
maar ik kan dus nu met zekerheid zeggen dat het der nog staat en dat ze me niet in elkaar hoeft te stompen?
zou mooi uitkomen heb net 1 dag vekering met der nl.
Hahaha, meestal is het andersom. Ik weet het offtopic, maar moest wel lachen
te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Miglow op 06-02-2006 13:43 . Reden: af en toe F5 drukken ]
In ieder geval good luck ermee! en we horen het wel.
P.s. als het niet meer lukt, geen schrijfactiviteit ondernemen op de desbetreffende schijf.
Dan is de kans het grootst dat je door middel van datarecovery nog de bestanden terug kan halen
Miglow schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:42:
Onder Windows staat dat er sowieso nog wel, Linux mikt alles eruit (eigen ervaring)
geen idee waar jij je ervaring vandaan hebt, maar wat je zegt is gewoon niet waar. Met de standaard tools wordt alleen de user uit het systeem gehaald, alle data blijft gewoon op het systeem aanwezig. Tenzij je zelf de optie -r mee geeft uiteraard, welke _niet_ standaard is