Toon posts:

Extern Bureablad: na inloggen klapt die er uit..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

zou iemand mij verder op weg kunnen helpen? Ik probeer connectie te maken met een computer die op mijn werk staat.
Na eerst de netwerk connectie opgezet te hebben, probeer ik nu een verbinding te maken met extern bureaublad. Dit werkt ook- in het venster krijg ik mijn bureaublad te zien met het XP inlog venster. Echter, direct nadat ik heb ingelogd, wordt het venster met het externe bureaublad gesloten. Vervolgens kan ik weer proberen verbinding te maken met extern bureaublad...

Kan het zijn dat een programma voor een conflict zorgt? Of kan het aan de verbinding liggen?
Help me out :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
Eventviewer al bekenen?

Daar worden ook logs ingehouden; misschien dat daar ergens een foutmelding in staat wat van enig nut kan zijn

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet bekend met Eventviewer, maar toch even geprobeerd om te bekijken of ik uit de logs info kon halen. Ik zie in ieder geval dat er geen nieuwe logs met waarschuwing worden aangemaakt.

Bij systeem zie ik dat het gelukt is om de connectie met remote access op te zetten. Verder zie ik geen noemenswaardige zaken.

Erg vreemd, de systeembeheerder weet ook niet waar het aan kan liggen. Zijn er meer mogelijke manieren hoe ik het een en ander uit kan proberen?
Alvast erg bedankt!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, probeer de videokaart drivers even te de-installeren. en probeer nog eens zonder de videokaart drivers in te loggen.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem inmiddels opgelost- computer was op stand by gegaan.. :)

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
start verbinding met extern bureablad eens op en kijk dan eens bij opties en dan het tabblad gebruikerservaringen, hier kan je de snelheid enz. instellen.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

Hier ging het ook soms fout (soms geen verbinding of daarna een zwart scherm).

Er bleken twee oplossingen te zijn :
1 - de MTU size naar 1430 brengen (dit ivm de VPN waarover de verbinding gaat) avoor alle werkplekken
2 - de bitmap cache in de client uitzetten voor sommige werkplekken.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 14:33 ]

Pagina: 1