Hallo,
Ik zit met een probleempje waar ik maar niet uit geraak. Het zal waarschijnlijk wel iets dom zijn, maar ik vind het niet echt.
ik heb dit geval:
dit geeft een lijst weer met uitgangen die gestuurd zijn .. tot daar werkt dit dus.
nu heb ik nog een andere variabele namelijk $status_uitgang1 , $status_uitgang2 , $status_uitgang3 etc (tot aan 32 )
ik zou dit dus graag willen verwerken in het bovenstaand stukje code
ik had al dit geprobeerd enzo .. maar zonder resultaat
iemand die weet wat ik bedoel?
ook al zal het denk ik wel simpel op te lossen zijn ?
bedankt!!
Ik zit met een probleempje waar ik maar niet uit geraak. Het zal waarschijnlijk wel iets dom zijn, maar ik vind het niet echt.
ik heb dit geval:
PHP:
1
2
3
| for ($i = 0; $i < 32; $i ++) if ((bindec($case4_juistbytes4567) & pow(2,$i)) > 0){ echo '<span class="style2">Uitgang ' .($i+1). ' = aangestuurd'</span><br>' ;} |
dit geeft een lijst weer met uitgangen die gestuurd zijn .. tot daar werkt dit dus.
nu heb ik nog een andere variabele namelijk $status_uitgang1 , $status_uitgang2 , $status_uitgang3 etc (tot aan 32 )
ik zou dit dus graag willen verwerken in het bovenstaand stukje code
ik had al dit geprobeerd enzo .. maar zonder resultaat
PHP:
1
2
3
| for ($i = 0; $i < 32; $i ++) if ((bindec($case4_juistbytes4567) & pow(2,$i)) > 0){ echo '<span class="style2">Uitgang ' .($i+1). ' = aangestuurd '.$status_uitgang($i+1)'</span><br>' ;} |
iemand die weet wat ik bedoel?
ook al zal het denk ik wel simpel op te lossen zijn ?
bedankt!!