Toon posts:

word formulier kan ontwerpmodus niet afsluiten*

Pagina: 1
Acties:
  • 823 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag,

Ik heb een klein probleempje.
ik heb met word een pagina getypt, en op deze pagina heb ik select vakjes gemaakt, die ik normaal altijd gewoon aan kon klikken, dan vroeg 'Word' of ik deze wou aanvinken en dan klikte ik ja, en dan stond er een vinkje in.
Nu is dit niet meer het geval, als ik nu klik kom ik bij 'Microsoft Visual Basic' ofzo.
nu weet ik niet hoe ik dit bestand toch aan de praat krijg.

Ik heb Windows al en opnieuw geinstalleerd, en dit bestand op andere pc's getest (waar het bestand ook niet werkte) dus nu dacht ik dat het zou liggen aan het bestand zelf, ik heb van alles gesprobeerd maar krijg het vinkje niet aangevinkt..

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om eens te kijken naar het bestand, en misschien mij kunnen vertellen wat er precies fout aan is?

alvast heel erg bedankt,
Fresyl

Hier de download link voor het bestand:
http://www.keepmyfile.com/download/8983cc462414

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:29
Je kan in ieder geval een vinkje in de checkbox krijgen door:
- met je rechtermuisknop te klikken op de checkbox
- te kiezen voor Properties
- achter 'value' de waarde 'true' te tikken

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik dus ook ontdekt, maar ik zou dit probleem voor een vrouw oplossen (die weinig tot geen ervaring echt heeft met het werken met een computer)

dus dit is voor haar allemaal wat te ingewikkeld, dus ik dacht misschien is het een fout in de link van het selectie vakje (omdat als je er op klikt, dan kom je terug bij de code van het vakje)

maar als het weer in orde is te maken op de gewone manier, dan zou dat erg mooi zijn... maar toch bedankt voor je snelle reactie.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Waarschijnlijk zit het in de macro-beveiliging op de PC waar je het bestand wilt openen. Ga naar Tools, Macro en kies de optie Security (of de Nederlandse equivalenten daarvan). De beveiliging staat waarschijnlijk op High. Als deze op Medium gezet wordt, zal Word bij het openen van het bestand vragen of macro's wel of niet mogen en bij Low zullen macro's altijd werken. En het uitvoeren van alle macro's moet (helaas) voor het uitvoeren van simpele zaken als checkboxen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Yngwie- op 06-02-2006 09:45 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Als je ook foutmeldingen krijgt is het handig om die te vermelden ;) Verder zegt word probleem niet zoveel als topictitel, dus die heb ik aangepast. Let je er op dat je zelf een fatsoenlijke topictitel verzint?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Yngwie- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:44:
Waarschijnlijk zit het in de macro-beveiliging op de PC waar je het bestand wilt openen. Ga naar Tools, Macro en kies de optie Security (of de Nederlandse equivalenten daarvan). De beveiliging staat waarschijnlijk op High. Als deze op Medium gezet wordt, zal Word bij het openen van het bestand vragen of macro's wel of niet mogen en bij Low zullen macro's altijd werken. En het uitvoeren van alle macro's moet (helaas) voor het uitvoeren van simpele zaken als checkboxen :X
Hej bedankt voor je reactie, ook dit heeft niet geholpen op één of andere manier...ook krijg ik geen enkele fout melding ik word alleen elke keer bij het indrukken van de checkbox doorgestuurd naar het programma "microsoft visual basic" en verder doet hij niets, ook niet als ik de beveiliging van de macro verrander naar medium, of low..heeft iemand misschien nog een ander idee, ik probeer van alles, maar niets werkt (zoals het zou moeten doen)

en sorry voor de ondduidelijk topic titel, maar ik wist niet hoe ik dit goed kon verwoorden, sorry daarvoor. (zal er op letten de volgende keer)

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:29
Je zal andere checkboxes moeten toevoegen.
1) Verwijder de checkboxjes die je nu hebt
2) Klik op 'View', 'Toolbar', 'Drawing'
3) Je hebt nu een nieuwe toolbar waar (o.a.) een checkbox in staat. Klik die aan en je hebt een checkbox waar je op kan dubbelklikken zoals gewenst is.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

kan ook makkelijker. Copy paste de gehele zichtbare inhoud naar een nieuw document. Het oude bestand lijkt idd corrupt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
kijk helemaal top, dat was het probleem, het lag gewoon aan dat bestand..heb copy past gedaan en nu werkt het wel HELEMAAL top...hartstikke bedankt allemaal voor de hulp..!

Slotje::

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 16:08 ]

Pagina: 1