[MCE] Reboot, vast.

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Sja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Ik rebootte zojuist en het systeem zat vast bij het opstarten. En dat blijft zo na een reset. Ook in veilige modus. Toen ik rebootte, was hij wel bezig met een berg windows updates te installeren, maar dan mag toch geen probleem zijn?

Terwijl ie vast zit, kan ik de muis nog wel bewegen. Dat gaat erg schokkerig, wat duidt op 100% CPU-verbruik. Maar ik zie niets anders dan een zwart scherm met een muiscursor...

日本!🎌

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50

inXs

known as inXs

Misschien dat ie even alle updates aan het instaleren is? Dus nog even geduld te hebben?

superB

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bent aan het rebooten gegaan tijdens een installatie van updates? En je hebt die reboot "netjes" gedaan (dus niet gewoon reset knop / stekker eruit) ? :)

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:05

Zjemm

...

en jawel het mag wel een probleem zijn als je reboot terwijl deze updates aan het installeren is.

opensecure.nl

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-03 13:49
Als je windows opstart met f-8 krijg je tenslotte een menutje waar je o.a. safe mode kan selecteren
Een van die opties is start windows in de laast bekende werkende configuratie.
Dat zou ook suc6 moeten hebben!
En daarna natuurlijk netjes je windows updaten

Hemelaar Fotografie

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Nee dat hielp allemaal niet. In safe mode liep ie ook vast. En waarom zou ik niet mogen reboten tijdens een setje updates installeren? Je ziet alleen maar een geel schildje rechtsonderin, dus een normale gebruiker ziet dat al helemaal niet. Enne, ik heb lang genoeg gewacht tijdens die vastloper, ik heb em zeker een half uur laten staan, maar er gebeurde toch echt helemaal niets.

Een herinstallatie dus maar weer :(

日本!🎌

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, als je dan met je muis erover hangt en er staat "installing updates..."

Dan is een reboot op dat moment vragen om poep.
Die reboot prompt komt vanzelf als ie klaar is toch? Ach ja, geduld is een schone zaak.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1