WWWWWAAAAAAAHHHHHH Russian Team heeft de 4de plek weer terug veroverd in OGR-25
Dat is niet goed. Daar moeten we wat aan doen ! Hup mensen meer OGR machines assimileren (en nee niet omzetten van RC5 naar OGR, maar gewoon nieuwe machines vinden en daar 50% van op OGR zetten)
Ahh joh chill, er zijn een hele hoop mensen heeeeeel hard aan het sparen;).
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Verwijderd
Oh ja?Op maandag 22 januari 2001 07:28 schreef FvKnijff het volgende:
Ahh joh chill, er zijn een hele hoop mensen heeeeeel hard aan het sparen;).
FLLLLLUUUUUUUSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH
DPC van 5 naar NR 1.
Daar is sparen goed voor.
Kijk maar naar die irritante jappaners die toch om de zoveel tijd effe op #1 moesten staan.
Gewoon met zun allen 1 maand sparen en dan de 1e van de maand flushen ofzow ....
Worden ze helemaal gek daar bij d-net.
DPC van 5 naar NR 1.
Daar is sparen goed voor.
Kijk maar naar die irritante jappaners die toch om de zoveel tijd effe op #1 moesten staan.
Gewoon met zun allen 1 maand sparen en dan de 1e van de maand flushen ofzow ....
Worden ze helemaal gek daar bij d-net.
Hehe eindelijk een medestander. Sparen heeft juist heel veel zin als je als team eens wat hoger in de dagstats wil staan!;)
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Verwijderd
ja als subteam megaflushen is wel grappig, maar als team en daardoor een plaats zakken...
imo spaart er op dit moment niemand/bijna niemand.. dat we zijn gezakt komt waarschijnlijk doordat we de plaats vroeger dan gepland hebben gehaald, we hebben woensdag zo veel geflushd dat de russen de blokjes er niet door konden krijgen, nu de backlog weg is komen hun stubs ook weer naar boven en halen ze opeens topscores..
Ik spaar per ongeluk wel, ons tiempje is (per ongeluk ?) nog niet aangemeld bij DPC.
Met een beetje mazzel gaat de proxy ook één dezer dagen weer in de lucht, dan ga ik pas flushen. Die packets zeggen mij niets
, volgens het rekenformuliertje van AnandTech zouden mijn koeien goed moeten zijn voor 1689 wu per dag. Nu staan er 35 packets klaar maar hoeveel van die nodes daar inzitten geen idee
, bij RC5 was dat tenminste direkt uit te lezen...
Met een beetje mazzel gaat de proxy ook één dezer dagen weer in de lucht, dan ga ik pas flushen. Die packets zeggen mij niets
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Sparen is alleen goed voor een ding..
Dag statestieken....
En een groot nadeel is dat de servers het niet aankunnen en iedereen baalt van het feit dat de blokjes niet worden geteld.
dat is mijn euro..
Gielium
Dag statestieken....
En een groot nadeel is dat de servers het niet aankunnen en iedereen baalt van het feit dat de blokjes niet worden geteld.
dat is mijn euro..
Gielium
Verwijderd
Het is natuurlijk wel eens leuk om binnen DPC
af en toe eens voor te komen in de dagstads
Daar SPAAR je voor
af en toe eens voor te komen in de dagstads
Daar SPAAR je voor
Pagina: 1