Toon posts:

Geen geluid wanneer Skype i.c.m. Winamp

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, als ik bijvoorbeeld met winamp muziek afspeel, en iemand belt me op skype, en ik neem op, dan hoor ik helemaal geen geluid meer. Dit probleem blijft terugkomen. Ik heb het op weten te lossen door telktens systeemherstel te doen maar dit is niet echt praktisch. Is dit een bekend probleem...?

Laatste versie van skype en winamp
Drivers van m'n Vinyl'97 audio zijn de laatste
verdere info euh wat is nog nodig?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En een reinstall heeft dat al nut gehad :? En systeemherstel zou ik niet te vaak blijven doen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Wel, als het even kan wil ik geen reïnstall doen vanwege de tijd die ik erin moet steken om alles van m'n harde schijf te bewaren.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik doel niet op een reinstall van Windows maar van Skype zelf. En een antwoord van installeer Windows opnieuw die zal ik niet 123 geven hoor :) Je kan ook eens een andere 'output' doen van Winamp (direct sound e.d.)

zie ook dit beschamende topic van mij: Waarom geen geluid bij spel en winamp :X :X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft geen effect. Als ik overigens een spel aant spelen ben en ik word gebeld is ook al m'n geluid pleite. Als ik vervolgens m'n headset in de laptop duw, dan krijg ik wel weer geluid. Maar als ik m er dan (bijv. na het gesprek) er weer uithaal is al m'n geluid weer weg:S

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Spky kent een optie (staat standaard aan als ik me niet vergis) dat ie winamp op mute gooit als er gebeld wordt. Beetje vergelijkbaar met aan autoradio en een carkit :)
Kijk even of die optie aan staan - dikke kans van wel namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik opende dus skype terwijl ik muziek via winamp afspeelde, om die optie na te kijken. Spontaan geluid weg van winamp. Ik bij skype eerst ff naar die optie gekeken, stond niet aangevinkt.
Vervolgens skype afgesloten, maar nu wil winamp (weeeer) niet verder spelen. Als ik op play druk gaat hij naar 00:01, springt vervolgens terug op 00:00.

Iemand nog andere oplossingen voor deze wanhopige gast?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat heb je destijds eerst geinstalleerd, Winamp of Skype? Deinstalleer beide eens, draai regclean, installeer vervolgens WInamp en dan Skype, zodat skype weet van de aanwezigheid van winamp. Check vervolgens je opties en probeer het dan nog eens :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1