Toon posts:

Simpele (?) vraag over link styles

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit zal wel een ongelofelijk stomme vraag zijn, maar op een of andere manier kan ik er niet uitkomen met google/got search. Ik gebruik een stel links, en ik wil dat ze van kleur veranderen als ik er over hover. Dat gaat gewoon met A:hover { color: ... } etc. Maar standaard zijn links paars als ze visited zijn (of welke kleur je in windows hebt ingesteld). Omdat ik dat niet wil zet ik A:visited { color: #FFFFFF } . Maar vervolgens worden dan de links waar ik over hover niet meer de kleur die ik bij a:hover heb vastgesteld, maar blijven wit omdat die kleur bij A:visited staat. Eigenlijk wil ik gewoon dat hij niks met de links verandert als ze visited zijn. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

velen malen dank _/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Eerst visited, dan pas hover. ;)

Signature

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Note: a:hover MUST come after a:link and a:visited in the CSS definition in order to be effective!!

Note: a:active MUST come after a:hover in the CSS definition in order to be effective!!
Daarnaast: CSS hoort in Webdesign & Graphics, zoals je ook in onze FAQ en stickies had kunnen lezen, maar omdat dit toch wel redelijk makkelijk te vinden is, doe ik dit topic dicht in plaats van het te verplaatsen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.