[TV-Kaart] AVerMedia kaar, timeshiften geeft 'raar' beeld.

Pagina: 1
Acties:

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02-2025

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Vandaag een AVerMedia AverTV GO 007 FM Plus aangeschaft, ben er best tevreden over. Makkelijk in gebruik en (naar mijn mening) goede kwaliteit. Helaas werk het timeshiften nog niet echt lekker. Ik gebruik de bijgeleverde software van AVerMedia. Ik heb een capture gemaakt en online gezet, dat werkt vast beter dan het probleem omschrijven. Op het moment dat ik timeshiften aanzet ziet dat het er zo uit gaat het fout, het beeld zit vol met rare kleuren en is niet meer te volgen.

Heeft iemand enig idee waar ik het probleem zou kunnen zoeken?

GoT-search, google en de site van AVerMedia geven me geen oplossingen.

EDIT: verrek, op andere pc's ziet het er wel goed uit haha, zal wel een codec probleem zijn.
EDIT2: opgelost inmiddels, sorry dat ik daar nu pas achter kom. Excuus Excuus Excuus...

EDIT3: Toch niet opgelost.. wat blijkt is wanneer ik de timeshift sessies terug kijk (de software geeft me de mogenlijkheid ze op te slaan) dan ziet het er wel goed uit maar wanneer ik live aan het timeshiften ben is het een ramp. Allerlij rare kleuren door het beeld, grote rommel. Enig idee iemand?

[ Voor 37% gewijzigd door DoubleJ op 05-02-2006 22:36 ]

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Kickje en tevens update. Als ik hardware versnelling in de instellingen van mn videokaart wat omlaag schroef helpt dat wel, maar dan trekt ie het niet soepel? zou er een andere oplossing kunnen zijn?

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
laatste kickje, 3 maal is scheepsrecht?