Ik heb een zoeksysteem gemaakt dat werkt via de fulltextsearch methode, als ik het lokaal laat draaien dan werkt alles perfect, zet ik dit online dan werkt het niet volledig voor 100%...
Zoek ik bv op saw (de film :d) dan krijg ik online geen resultaten, lokaal wel.
Ik heb zowel de lokale als de online versie van phpmyadmin naast elkaar laten staan, en het enige verschil wat ik zie is bij de indexen:
LOKAAL:
Sleutel naam Type Kardinaliteit Veld
PRIMARY PRIMARY 1866 Filmnummer
zoekveld FULLTEXT 2 Titel ,Beschrijving
ONLINE:
zoekveld FULLTEXT GEEN Titel ,Beschrijving
het enige verschil is dus de kardinaliteit, nu weet ik niet wat hiervan de functie is enof dit de oorzaak is van m'n probleem.
Het systeem is trouwens zo opgebouwd als men niets vind met de fulltextsearch, hij o verstapt op de LIKE methode, waar hij dan ook niets vind....
Zoek ik bv op saw (de film :d) dan krijg ik online geen resultaten, lokaal wel.
Ik heb zowel de lokale als de online versie van phpmyadmin naast elkaar laten staan, en het enige verschil wat ik zie is bij de indexen:
LOKAAL:
zoekveld FULLTEXT 2 Titel ,Beschrijving
ONLINE:
zoekveld FULLTEXT GEEN Titel ,Beschrijving
offtopic:
Hij fuckt alles weer mooi op...
Hij fuckt alles weer mooi op...
het enige verschil is dus de kardinaliteit, nu weet ik niet wat hiervan de functie is enof dit de oorzaak is van m'n probleem.
Het systeem is trouwens zo opgebouwd als men niets vind met de fulltextsearch, hij o verstapt op de LIKE methode, waar hij dan ook niets vind....
[ Voor 4% gewijzigd door bibawa op 05-02-2006 21:42 ]