Toon posts:

Interval zoeken naar draadloze netwerken verkleinen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb zojuist een nieuwe digitale cannon camera gekocht waarmee je de foto's die je hebt gemaakt via WI-FI kunt oversturen naar je computer. Ik heb hiervoor speciaal een laptop aangeschaft met WI-FI en dat gebruik ik alleen voor die foto's. Dus niet voor internet of andere zaken. Maar nu vind ik dat de WI-FI adapter te weinig zoekt naar beschikbare netwerken. (zo moet ik iedere keer handmatig op zoeken drukken voordat hij de camera ziet en verbinding legt) ik zou de tijd tussen de automatische zoek opdrachten van windows graag willen verkleinen. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:33:
Hey,

Ik heb zojuist een nieuwe digitale cannon camera gekocht waarmee je de foto's die je hebt gemaakt via WI-FI kunt oversturen naar je computer. Ik heb hiervoor speciaal een laptop aangeschaft met WI-FI en dat gebruik ik alleen voor die foto's. Dus niet voor internet of andere zaken. Maar nu vind ik dat de WI-FI adapter te weinig zoekt naar beschikbare netwerken. (zo moet ik iedere keer handmatig op zoeken drukken voordat hij de camera ziet en verbinding legt) ik zou de tijd tussen de automatische zoek opdrachten van windows graag willen verkleinen. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!
Is te zien welk software pakket je staan hebt op je laptop ivm de wifi. Eventueel kan je even een programmatje installeren zoals network stumbler, daar kan je instellen om de hoeveel seconden hij scant etc.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zou eens kunnen kijken naar de Beacon Interval waarde in de driver van je wireless adapter.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

titelfix

In het vervolg graag een duidelijkere titel verzinnen, met 'search interval' kan niemand wat.

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:53:
Je zou eens kunnen kijken naar de Beacon Interval waarde in de driver van je wireless adapter.
waar staat dit? Ik heb al in de configuratie gekeken maar ik kon niets vinden.