Geen beeld meer bij mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008

• DeX-nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn computer; wanneer ik de computer aanzet blijft mijn beeldscherm zwart...
Alle ventilatoren draaien wel gewoon (hardeschijf, voeding, videokaart, processor) en het groene powerlampje op mijn moederbord doet het ook nog. Aan mijn beeldscherm kan het niet liggen want ik heb het beeldscherm op een andere pc aangesloten en daar deed ie et perfect en de video kaart kan het ook niet zijn want ik heb dr ook al een andere video kaart ingedrukt en toen kreeg ik nog steeds geen beeld |:(. Ook het bios batarijtje eruit gehaald en dat hielp ook niet..

weet iemand waar het dan wel aan kan liggen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Met vriendelijke groeten

PS. ik krijg ook geen foutmeldings piepjes. Ook niet als ik het toetsenbord niet aansluit (wat hij normaal wel zou moeten doen als er geen toetsenbord aangesloten is).

[ Voor 2% gewijzigd door Thandor op 05-05-2009 16:57 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat voor systeem gaat het om? merk/type beeldscherm/videokaart/moederbord enzovoort enzovoort hebben wij nodig om je te helpen.

Heeft je moederbord smart-D LED's? kijk dan eens in wat voor volgorde die branden. verder de batterij uit je mobo halen heeft weinig effect, heb je je reset-jumper ook omgezet?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je ook de videokaart van plek gewisseld :? Dus een andere aansluiting :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
je ram geheugen ook al getest? :)

Get Airflow, save the world.

• DeX-nl
Outerspace schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:03:
Heb je ook de videokaart van plek gewisseld :? Dus een andere aansluiting :)
nee dat is bij mij niet mogelijk want ik heb op mijn moederbord maar 1 agp aansluiting...
Magic schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:02:
Wat voor systeem gaat het om? merk/type beeldscherm/videokaart/moederbord enzovoort enzovoort hebben wij nodig om je te helpen.

Heeft je moederbord smart-D LED's? kijk dan eens in wat voor volgorde die branden. verder de batterij uit je mobo halen heeft weinig effect, heb je je reset-jumper ook omgezet?
http://specs.tweak.to/7620 voor mijn pc specs.
ik weet niet wat smart-D led's zijn maar zover ik weet zit er 1 ledje op om aan te geven of er nog stroom op de pc zit.
Reset jumper ook omgezet ja :)
mja, ik heb geen pc waar ik mijn ram in kan testen... pc die ik nu heb heeft een andere aansluiting voor et ram geheugen (oud barrel :9 ). Ik heb et dr wel uitgehaald en dan op laten starten maar dat hielp ook niet (weet niet eens of dat wel kan).

[ Voor 19% gewijzigd door DeX-nl op 05-02-2006 19:12 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

DeX-nl schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:09:
[...]
mja, ik heb geen pc waar ik mijn ram in kan testen... pc die ik nu heb heeft een andere aansluiting voor et ram geheugen (oud barrel :9 ). Ik heb et dr wel uitgehaald en dan op laten starten maar dat hielp ook niet (weet niet eens of dat wel kan).
Memtest downloaden :)

En loop verder de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in zijn geheel door.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

breinonline schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:31:
[...]

Memtest downloaden :)

En loop verder de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in zijn geheel door.
Hoe kan hij memtest draaien als hij geen beeld krijgt. Hij zou ze moeten testen in een ander systeem

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:45
bij opstarten F8 krijg je een 'Dos' menu

kies dan LAST GOOD CONFIG oid oftewel 'laaste config welke goed was'

dan start ie op met de backup config welke goed afgesloten is

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

touchdomex schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:36:
[...]

Hoe kan hij memtest draaien als hij geen beeld krijgt. Hij zou ze moeten testen in een ander systeem
:X true, true...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• DeX-nl
mtjoeng schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:42:
bij opstarten F8 krijg je een 'Dos' menu

kies dan LAST GOOD CONFIG oid oftewel 'laaste config welke goed was'

dan start ie op met de backup config welke goed afgesloten is
Weet je misschien ook hoe je precies daar komt? Ik heb namelijk totaal geen beeld dus met een totale routebeschrijving van toetsen die ik moet indrukken (bijvoorbeeld: 3x pijltje naar onderen, enter) maak je mij wel blij :)
zal ik ff doorlezen :)

[ Voor 4% gewijzigd door DeX-nl op 05-02-2006 19:56 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder horen specs in je topicstart en helemaal niet achter een of ander linkje. Gewoon platte text voldoet prima :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.