Toon posts:

weet iemand een goede link?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey weet iemand een goede link waar uitgelegd staat hoe je fireworks plaatjes die in eeen frameset staan kunt uploaden. want als ik dat doe zie je geen plaatjes terwijl ze er wel bij zijn geupload?

Verwijderd

Heb je al op google gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
ja
maar dan krijg ik steeds dingen als hoe dreamwever werkt maar ik moet het uploaden weten

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04 08:55
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:42:
ja
maar dan krijg ik steeds dingen als hoe dreamwever werkt maar ik moet het uploaden weten
Ik denk dat je op moet letten dat de hoster waarschijnlijk een OS heeft waarbij bestandsnamen case- sensitive zijn. Let er dus op dat je bestandsnamen kloppen tot op de letter :). Als je zelf test op Windows heb je daar geen last van, maar waarschijnlijk draait degene waar je de bestanden naar upload een Unix- afgeleide.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry hoor, maar met zo'n topicstart gaat niemand hier je helpen. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette).

Daarnaast hoort Fireworks ook nog eens in Webdesign & Graphics, zoals je goed weet, aangezien je er een topic hebt gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 05-02-2006 18:53 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.