Toon posts:

bestandsversie opzoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op welke eenvoudige manier kan ik de huidige versie van een programma of game te weten komen?Ik dacht dat dit moest lukken door met de rechter muisknop op het ".exe" te klikken maar ik vind op deze manier dit niet terug.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Over welk OS hebben we het? Want hier met mijn Windows XP werkt het wel?
Bestand -> Eigenschappen -> tabblad Versie :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook windows xp maar ik zie hier géén tabblad versie staan.In mijn geval nu betreft het een game "sniper elite".Als ik met de RMK er op klik krijg ik het venster eigenschappen voor sniper elite met volgende tabbladen algemeen-snelkoppeling-compatibiliteit.Als ik hier nu op het tabblad algemeen klik heb ik enkel nog een knop geavanceerd.bij snelkoppeling is dat doel zoeken,ander pictogram en ook geavanceerd.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Simpel: Je klikt op de eigenschappen van de snelkoppeling. Een snelkoppeling heeft geen versie, daarom zie je het er ook niet tussen staan.

Toch de versie zien? Kies bij het tabblad Snelkoppeling op de knop "Doel zoeken". Nu kom je bij het .exe bestand uit. Als je hier de eigenschappen van opvraagd zie je wel het tabblad versie.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Jeldert,bedankt voor de eenvoudige uitleg maar bij mij is het nog steeds hetzelfde.Zal eens proberen zoals NcKaamos schrijft.

Verwijderd

Topicstarter
Met wat McKaamos schrijft kom ik ook de versie niet te weten

Verwijderd

Het kan zo zijn dat het versie nummer er gewoon niet ingebakken is. Misschien kun je het terug vinden in de readme file of in het menu van het spel zelf.
Pagina: 1