Toon posts:

Harddisk niet meer zichtbaar na gebruik Starforce Nightmare

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na het gebruik van starforce nightmare kan ik mijn tweede schijf niet meer zien.

Bij schijfbeheer staat ie nog wel maar staat ie als niet toegewezen. Wanneer ik dat zou willen doen moet ie geformateerd worden en raak ik dus 200GB aan data kwijt.

Heb ook al systeemherstel geprobeerd maar dat wil ook niet werken.

Wat moet ik doen????

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Ik geloof niet dat iemand je gaat helpen, aangezien we het niet over warez mogen hebben op dit forum, en waar heb je SFNightmare nog anders voor nodig dan je illegale Starforce beschermde spellen te kunnen starten?

[ Voor 3% gewijzigd door _eXistenZ_ op 05-02-2006 18:24 ]

There is no replacement for displacement!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

OM FAQ / Beleid: data recovery misschien behulpzaam?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien heeft ie wel een kopie gemaakt van het spel om de CD goed te houden, whatever.

@ marinus, misschiem moet je eens proberen de (s)ATA drivers van je controller opnieuw te installeren, en ook de cd-rom driver.

specs

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Je moet even met GetDataBack NTFS aan de slag gaan, die kan als het goed is gewoon alles terughalen. In een ander systeem hangen zou sowieso wel kunnen helpen, mits het probleem veroorzaakt wordt door een driver.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

tweakerbee schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:26:
Je moet even met GetDataBack NTFS aan de slag gaan, die kan als het goed is gewoon alles terughalen. In een ander systeem hangen zou sowieso wel kunnen helpen, mits het probleem veroorzaakt wordt door een driver.
Wat je moet doen is dit bericht maar even negeren.
Tweakerbee denkt een leuke oplossing te geven maar heeft volgens mij de berichten niet echt gelezen en/of heeft geen weet van wat Starforce Nightmare.

Ik heb zelf geen ervaring met Starforce Nightmare maar ik weet dat dit soort programma's (vb StarFucker) IDE Controllers/kanalen uitschakelen.
Probeer gewoon eens d.m.v. dit programma die instelling weer terug te zetten.

Of controlleer je Apparaatbeheer en installeer de IDE drivers opnieuw waar nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn drivers is niets mis, bij mij apparaatbeheer wordt ie ook nog steeds herkend maar windows wil hem niet in mijn computer zetten. Zegt dat er geen dos partities zijn. Misschien is het toch een idee om mijn files te recoveren.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Kijk eens of je in computermanagement je de partitie een drive letter kan toewijzen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Om te testen of je harde schijf nog wel in orde is:
OM FAQ / Beleid
Tooltjes om te kijken of je data nog terug te halen is:
OM FAQ / Beleid

Anders even met PartitionMagic aan de slag. Of onder je OS een driveletter toewijzen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik dat wil doen moet ie alsnog geformateerd worden

Verwijderd

Ik ga even in herhaling vallen:
Probeer gewoon eens d.m.v. dit programma die instelling weer terug te zetten.
Ik heb trouwens het 'vermoeden' dat windows niet wil formatteren maar wil initialiseren. En dat is een groot verschil.

Kan je misschien ook aangeven wat je ziet in de console of misschien screenshots maken?

Als een schijf is toegevoegd en je gaat naar computermanagement zal windows zeggen dat hij je nieuwe schijf wil initialiseren. Dat heeft niets met formatteren te maken.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Star Fucker/Nightmare heeft toch ook een optie om het aan te zetten?
Ik heb het ook een keer gebruikt om mijn dvd speler uit te zetten, werkte wel leuk enzo. Maar toen ik heb weer aan wou krijgen kreeg ik het befaamde BSOD (Blue Screen of Death). Nu 100 x geprobeerd te hebben heb ik hem weer goed gekregen.

Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar de optie om je master/slave IDE drive weer aan te zetten. (oid iets in die richting).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Topicstarter
Heb gelukkig alles weten te recoveren en daarna moest ie toch echt geformateerd worden. Thank god dat ik een externe schijf heb om alles neer te zetten.

Thnx voor de support _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:14:
Heb gelukkig alles weten te recoveren en daarna moest ie toch echt geformateerd worden. Thank god dat ik een externe schijf heb om alles neer te zetten.

Thnx voor de support _/-\o_
Hoe/waarmee heb je dat gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Heb Getdataback NTFS gebruikt. Duurt wel lang op een schijf van 200 gig maar minder lang dan opnieuw verkrijgen. Heeft me in totaal een dag gekost maar alles is nu weer ok
Pagina: 1