Toon posts:

Computer crasht daarna raar probleem netwerk/internet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beste tweakers: ff het volgende probleem:

Ik was vandaag een anti-virus scan aan t uitvoeren op mijn computer(mijn systeem:http://tweakers.net/gallery/sys/11128) en toen ciel mijn computer uit en kreeg ik de blew screen of the death, met de volgende error: KERNEL_STACK_INPAGE__ERROR

Daarna start ik mijn pc opnieuw op en kreeg ik direct dit probleem dat mijn pc geen internet/newerk verbinding meer had.(connectie was dus weg). Alles gecheck kabels verwisselt, connectie was er nog wel omdat mijn laptop wel internet had op mijn 4 poorts router waar mijn pc op zit. Pc nog een paar keeropnieuw opgestart, maar nog steeds geen internet. Ip geprobeerd te herstellen werkt ook niet meer, en pictogram van netwerk/lan connectie wordt ook niet meer weergegeven!

Iemand een idee wat er aan de hand is? Hoe ik het op kan lossen!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08 22:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is de hele connectie weg? Of alleen het icoontje onderin naast je klokkie :?
Check even je netwerkverbindingen. Is ie daar ook weg, of is alleen de LAN-verbinding uitgeschakeld? In het laatste geval: inschakelen en kijken of ie dan weer wel wil :Y)

Zie je bij netwerkverbindingen je LAN verbinding niet mer, haal dan even je netwerkkaart bij je apparaatbeheer weg. Opnieuw opstarten en je NIC wordt opnieuw geinstalleerd. Ws. doet ie het daarna wel weer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het netwerk/onternet probleem is verholpen, het enig is waar ik dus mee zit is waarom ik de volgende error kreeg: KERNEL_STACK_INPAGE__ERROR en wat houd deze error in?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee wat er aan de hand is, maar ik ben dan ook maar een simpele Videoplanken & Beeldkanonnen modje die weinig afweet van software en helemaal niets kan zeggen als je geen specs geeft (een link is geen specs, die horen in gewoon als platte text in je topicstart).

Verder zijn kinderachtige zaken als "blew screen of death" net zoals "windhoos" of "M$" o.i.d. beneden het niveau van GoT. Prima dat je even van je af wilt ranten, maar doe dat ergens anders voortaan...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.