Toon posts:

Memory Card Reader aansluiten op mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb sinds een tijdje een nieuw mobo.. die andere had ik gemold :/
Op dat mobo was een memory card reader aangesloten dmv van een stekkertje..
Dat moest dan op bepaalde pinnetjes van het moederbord..
Maar ik weet niet op welke pinnetjes van het mobo..

Kan iemand mij hiermee helpen? :?

Mobo die ik nu heb is een: Asus A7V880

Met vriendelijke groet,
Schizo007 :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sja, als je zo abstract blijft kunnen we er nog niks mee. Was het gewoon geen USB-header? Die zou je dan ook op je nieuwe mobo hebben. Of heb je een computer gehad van Compaq/HP oid? (al valt het tegewoordig wel weer mee met die customized dingen van hun).

C:\>_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het goed is staat de betekenis van al die pinnetjes gewoon in het boekje van je moederbord, als je geen boekje hebt is het met behulp van google vast wel te vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Die reader zat al standaard in m'n packard bell pc.. waarvan ik het toenmalige mobo gekilled heb met een schroevedraaier.. lang verhaal ;)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-02 10:20
Mijn Card Reader zit gewoon op USB, dus ik denk dat dat bij jouw ook zo is. Dat staat onder de pinnetjes. Het zijn 2 rijen, bovenste 4 naast elkaar onderste 5.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:20:
Die reader zat al standaard in m'n packard bell pc.. waarvan ik het toenmalige mobo gekilled heb met een schroevedraaier.. lang verhaal ;)
Heb je misschien typenummers van die reader of van het mobo, waar je het ding had aangesloten. Veel zinnigs is er niet over te zeggen zonder meer info. Waarschijnlijk is het gewoon een USB ding, dan is het een kwestie van die reader op een USB header aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga eens kijken of ik met de tips die ik nu heb gehad vooruit kan :)
Pagina: 1