• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
ik wil dus een goedkoop digitaal cameratje.. voornamelijk voor fototjes online en computer.. af en toe misschien eens eentje afdrukken..
Nadruk ligt op goedkoop, maar toch redelijk goed.. (als in "ik WIL er niet veel geld aan geven)
iemand ideeën met prijsje erbij?

Verwijderd

Ik heb zelf een Casio QV200 zonder flitser, 300.000 pixels, ooit 2e hands gekocht voor weinig...
Op dit moment is er een AGFA Cameraatje in de aanbieding voor rond de 400.- met flitser,
gehord van mensen die hem gebruiken is 'ie redelijk goed...

Anders krijg je een Olympus en Fuji modelletje met ingebouwde flitser , maar dan wel 1,3 MEGApixels voor rond de 800.-

http://www.HardwareXpo.net

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Op maandag 22 januari 2001 03:09 schreef harry het volgende:
Ik heb zelf een Casio QV200 zonder flitser, 300.000 pixels, ooit 2e hands gekocht voor weinig...
Op dit moment is er een AGFA Cameraatje in de aanbieding voor rond de 400.- met flitser,
gehord van mensen die hem gebruiken is 'ie redelijk goed...

Anders krijg je een Olympus en Fuji modelletje met ingebouwde flitser , maar dan wel 1,3 MEGApixels voor rond de 800.-

kan er misschien eens iemand een voorbeeldje posten van wat zo'n 300.000 pixels nu precies is?
Hoeft niet geweldig te zijn maar als ik 3 miljoen pixels hoor, lijkt dit me toch wel erg weinig.. of niet?

eneuhh.. op die site vind ik enkel ene link naar een piccie van die qv200

Verwijderd

Oh dus je weet er helemaal niks van?

Dan zal ik het een beetje uitleggen, en simpel houden, die 300.000(driehonderd-duizend) pixels is erg laag, eigenlijk geschikt om om het Internet te gebruiken...

1,3MEGA-Pixels (1,3 miljoen), is dus meer dan 4x fijnere resolutie, meestal voor beginnend fotowerk, en iets betere Internet kwaliteit...

De top, 3,1MEGA of zelfs 4MEGA-Pixels, is een Nikon, Canon, Olympus hogekwaliteits DigitaleCamera, die voor ons niet te betalen zijn...

In vergelijk hiermee, een DV-Camera(DigitaleVideo) met bewegend beeld van JVC bijvoorbeeld(4000.-) heeft 800.000 pixels(Picture Elements), maar bij bewegend beeld valt dat minder op...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Hier zijn wat reviews te vinden: http://www.dpreview.com/. Jammer is wel dat het vooral erg dure modellen zijn die getest worden. Ik zag laatst wel een 1,2Megapixel Kodak toestel liggen bij de primafoon voor Fl 599,-. Zal wel een tijdelijke aanbieding zijn geweest.

Verwijderd

Trust heeft een zeer kleine camera die ik zelf erg mooi vind, hij is 499,- en hier kun je hem zien: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12098

Hij heeft 1,3 Megapixels en nog wel wat spul =)) Suc6 GreetzZ MaSsiE

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Samsung heeft ook wel een leuke.

Is camera, mp3 speler en webcam in één, voor 600,- hoogste resolutie is 640x480.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Weet je eigenlijk wel wat je wilt hebben???????
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/111449

Ga naar http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
Vul daar in welke eisen jij stelt (zoals de prijs < $400)
Dan rollen er vanzelf een paar camera's uit die aan jouw eisen voldoen (als je die eisen al weet :?)

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

De HP Photosmart c315 is voor 900 piek te verkrijgen. Op dit moment de goedkoopste 2,1 megapixel cam die er is. Op www.dpreview.com komt ie ook redelijk uit de test.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Sinds kort is er bij CombiStrik.com te Hilversum een Olympus 1.3 MegaPix te koop voor 199 euro, die heb ik dus aangeschaft, en heeft vele mogelijkheden.............

Ik heb deze bij PRICEWATCH/BUYERSZONE (Tweakers.net) ingevuld kijk daar maar, er zijn er meer die voor die prijs leveren !!!!!!!!!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heej harry! :)

Daar is de oudste member van GoT weer! ;)
Hoe is het nu? Tijdje niet meer op GoT gezien.

Whatever.

Verwijderd

Hallo Meendering, bekende naam........;)

Leuk weer je eens tegen te komen, met mijn migraine ben ik niet altijd mobiel genoeg om alles wat ik wil ook nog uit te voeren, mijn 9 sites lopen nog steeds goed, niet echt commercieel, hou er wel wat aan over (materiaal: Grafische kaart, Nw. Moederboard....) en het is leuk om te doen, krijg veel vragen, die beantwoord ik netjes, zo hou ik mijn
status hoog ;)

En hier zijn er veel nieuwe lui bij gekomen die weer al te makkelijk eerst hun vraag stellen zonder het zelf eerst uit te proberen, je weet wij tweakers van de oudere garde doen dat wel!

De reden dat ik hier nu weer wat vaker kom is, omdat er veel oudere antwoorden in het GoT Archief naar boven worden gehaald, waar weer mijn LINK bij staat, en die komen bij mijn sites weer even lezen, dan zie ik het probleem via mijn "eXTReMe" teller de statistieken, en uit nieuwsgierigheid duik ik er hier af en toe weer ff in!

Maar het loopt hier nu veel beter dan vroeger, dus Femme heeft het goed voor elkaar, en dat heeft 'ie ook hard verdient!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

harry.... leuk dat je weer iets van je laat horen. 8-)

Straks krijgen we nog commentaar van een mod omdat dit wel errug off-topic gaat. :o
Maargoed, niets aan te doen.... :)

Whatever.

Verwijderd

olympus heeft een goed en goedkoop modelletje voor plezier foto's, de c100, is volgens mij iets van 700 gulden

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

Daar hoort-ie :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

beetje oude thread dit maargoed...

Die olympus C100 heb ik zelf, voor 235€ inclusief 32mb. Bevalt erg goed :), voor foto's zie de digitale foto thread

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:41

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Jij hebt er toch al één???

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op dinsdag 16 april 2002 18:48 schreef harry het volgende:
Sinds kort is er bij CombiStrik.com te Hilversum een Olympus 1.3 MegaPix te koop voor 199 euro, die heb ik dus aangeschaft, en heeft vele mogelijkheden.............

Ik heb deze bij PRICEWATCH/BUYERSZONE (Tweakers.net) ingevuld kijk daar maar, er zijn er meer die voor die prijs leveren !!!!!!!!!
Ghe ghe, je post met meer dan een jaar verschil! Dat is volgens mij de reden dat hij al wat heeft... :) En toen was er nog geen 'Gadget Talk'.

Maar goed. Ik heb gehoor dat Fuji goed is en toch goedkoop.

Verwijderd

Martinweb, deze oude Topic is door iemand anders uit het archief naar boven gehaald, de originele topic was toen nog op Audio/Video, er bleek gewoon weer vraag naar, en dat is het mooie dat de moderator hem toen bij GadgetTalk gezet heeft... en zo gaat dat in het leven, van het een komt het ander, en krijgen meer mensen weer interesse!

Even discussie over FUJI, een vriend van mij kocht de 1300
voor 400 gulden(inderdaad December) maar hij heeft er drie omgeruild gehad omdat met de flits er sterretjes extra bij in het beeld kwam, toen kreeg hij zijn geld terug.......

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op donderdag 18 april 2002 04:40 schreef harry het volgende:
Martinweb, deze oude Topic is door iemand anders uit het archief naar boven gehaald, de originele topic was toen nog op Audio/Video, er bleek gewoon weer vraag naar, en dat is het mooie dat de moderator hem toen bij GadgetTalk gezet heeft... en zo gaat dat in het leven, van het een komt het ander, en krijgen meer mensen weer interesse!
...
Weet ik, vond het alleen grappig. Ik ga echt niet zitten zeuren dat dit topic dicht moet of zo hoor :).

Tja Fuji is goedkoop heb ik gehoord. En van een aantal mensen die er één hebben heb ik gehoord dat ze er tevreden over zijn gezien z'n prijs. Je kan dan niet het zelfde verwachten als een 707 van Sony of zo.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heel leuk dat er een jaar oude topic weer wordt geopend. ( zou wel weer zomer zijn :P ) maar we hebben al een heel mooi topic lopen voor mensen die een digicam willen hebben. Staan veel meer interessantere dingen in. dus deze gaat dicht.

[topic=197979/1/100]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.