Toon posts:

systeemvoeding voor de n6600/td/256 mb/agp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ,

ik heb me een nieuwe kaart aangeschaft (de asus n6600/td/256mb/agp) in het boekje van de instalatie staat dat ik de 4 pin 5V/12V voedingsstekker van de systeemvoeding moet aansluiten maar in mijn bakkie vind ik nergens zo'n kabel die erop past.
wel heb ik er zo zitten (denk ik toch dat dat dezelfste zijn) op de aansluiting van mijn harde schijven.
weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
en heeft iemand ervaring met deze kaart op een moederbord asus A7V266-E met een amd processor 1.8 Ghz.en 768 mb geheugen
de winkelier die me deze verkocht kon mij niet duidelijk zeggen of ik hier problemen zou mee hebben en daarom mocht ik het eerst proberen.
ik zou al blij zijn of iemand me al kon vertellen of deze kaart op mijn pc zou draaien ?

alvast bedankt..

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:55
A.k.a. Molex stekker:

Afbeeldingslocatie: http://img.forumfr.com/pc/molex.jpg

En ik zie geen redenen waarom het niet goed zou werken, als je voeding maar genoeg vermogen heeft moet het wel goed komen. :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Verwijderd

Topicstarter
hey banjy,

ik zit met een 350 watt voeding.
mag ik je ook nog vragen vanwaar ik die a.k.a stekker moet aansluiten of moet deze zich al in mijn systeem bevinden.
en is deze inderdaad dezelfste als diegene die mijn harde schijven voed.
moet ik dan een schijf verwijderen en dan die voeding daarvan gebruiken
alvast bedankt om te reageren.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je nog een molex vrij hebt kan je die in je kaart pluggen, heb je er geen vrij dan kan je een molex splitter halen bij een pc winkel voor 2 euro ofzo, die zorgt ervoor dat je van 1 molex er 2 kan maken.

Het is idd precies hetzelfde ding als voor de hardeschijf.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zo iets heb je dus nodig:
Afbeeldingslocatie: http://www.itx-warehouse.co.uk/ProductImages/2x525Molex.jpg

Overigens wordt aangeraden om je grafische kaart op een enkele lijn te hebben om minder invloed te hebben van de stroomvereisten van de harde schijven maar als je voeding van voldoende kwaliteit is zal dit geen problemen opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
hey ,makkers

het is de eerste keer dat ik in een forum kom en verschiet er echt van
dat ik zo vlug wordt geholpen.
echt vriendelijk bedankt.
toffe kerels zijn jullie.

groeten flupke....

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:33:
hey banjy,

ik zit met een 350 watt voeding.
mag ik je ook nog vragen vanwaar ik die a.k.a stekker moet aansluiten of moet deze zich al in mijn systeem bevinden.
en is deze inderdaad dezelfste als diegene die mijn harde schijven voed.
moet ik dan een schijf verwijderen en dan die voeding daarvan gebruiken
alvast bedankt om te reageren.
Het is geen a.k.a. stekker maar ik duide op jouw beschrijving uit de handleiding die Also Know As molex is. Maar indd is dat dezelfde als die in je hardeschijven zit.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Pagina: 1