Toon posts:

[KPN] Verzamelen van 8Mbit gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Steeds meer mensen die gebruik maken van het 8Mbit abonnement zijn nog steeds niet overgezet naar 12Mbit, dit omdat de centrale nog niet is aangepast. Nu kreeg ik daarnet de melding dat dit
pas in 2007 zal gaan gebeuren. Ik betaal uiteraard hetzelfde bedrag als iemand met een 12Mbit
abonnement.

Ook Xs4all is hieraan schuldig. Ik heb één jaar verlenging van mijn abonnement in ruil voor een nieuw
modem. Kortom, heb een modem die de nieuwe snelheden aankan maar de centrale kan het niet aan.

Nu ben ik opzoek naar meer mensen met hetzelfde probleem om actie te ondernemen tegen KPN.
Het is gewoon misleidende reclame.

Met vriendelijke groet,
Michael

Verwijderd

Het leven is niet eerlijk, maar jij krijgt gewoon wat in je overeenkomst is afgesproken. Ben je het er niet mee eens? Zeg je contract op.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:49
Ik neem aan dat je misleidende reclame bedoelt?
XS4All meldt heel duidelijk dat de te halen snelheid afhankelijk is van een aantal factoren, zie deze pagina.
Ze garanderen dus niet het halen van 12Mbit, niks misleidends aan IMHO.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:33:
Het leven is niet eerlijk, maar jij krijgt gewoon wat in je overeenkomst is afgesproken. Ben je het er niet mee eens? Zeg je contract op.
Contact opzeggen kan dus niet. Heb hem net met één jaar verlengd omdat ik dan een adsl2+ modem zou krijgen waardoor ik gebruik zou kunnen maken van de nieuwe snelheden.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Had het niet verstandiger geweest om eerst te weten te komen of je centrale is geupdate en/of wanneer dat zou kunnen gaan gebeuren?
Want nu heb je in mijn ogen blindelings een aanbieding aangenomen waarvan je niet eens wist of het wel ging werken bij je. Het is vervelend hoor, dat wel, maar KPN kan daar ook niks aan doen denk ik.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:40:
Had het niet verstandiger geweest om eerst te weten te komen of je centrale is geupdate en/of wanneer dat zou kunnen gaan gebeuren?
Want nu heb je in mijn ogen blindelings een aanbieding aangenomen waarvan je niet eens wist of het wel ging werken bij je. Het is vervelend hoor, dat wel, maar KPN kan daar ook niks aan doen denk ik.
KPN geeft ook geen antwoord op wanneer mijn centrale geupgrade zou worden. Heb dit ook al in december gevraagd, toen zeiden ze dat ik gebruik kon maken van het 12Mbit profiel van 1 januari. Dus bestel ik een adsl2+ modem. Eerst kreeg ik (3 weken geleden) het antwoord dat de centrale in maart geupgrade zou worden. Daarnet kreeg ik het verhaal dat ik pas in 2007 geupgrade zou worden. Wat moet ik nu in godsnaam geloven?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb wel het idee een beetje dat KPN idd niet altijd weet welke centrale's al wel zijn geupate. En er zijn er volgens mij ook wel een paar aansluitingen vergeten om te zetten. Want eerst krijg ik antwoord op mijn email dat mijn centrale nog niet geupdate is, en vervolgens een paar dagen later heb ik ineens (door rommelen van een monteur) een adsl2+ verbinding, zij het wel op een lagere snelheid nog.

Meer hier over in dit draadje... Br@m in "KPN Snelheidsverhogingen - Deel III"

[ Voor 15% gewijzigd door Br@m op 05-02-2006 14:51 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

tja ik heb zelf ook een 12/1 abonnement (met 8/1 snelheid)
heb er even over gedacht om te downgraden naar 6/0.8
maar uitendelijk toch maar de 8/1 gehouden ivm de upspeed

zou leuk zijn als er abonnementje tussen komt van 8/1, voor mensen die graag de upspeed willen
(ik zou zelfs al tevreden zijn met een 4/1 trouwens)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Topicstarter
De medewerker probeerde mij om te zetten naar het .5 (adsl2+) profiel maar dat ging niet omdat in de centrale nog adsl1 kaartjes zitten. Terwijl hij 5 minuten van tevoren zei dat de centrale geupgrade was! :?
Pagina: 1