Toon posts:

X11/ GIMP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey
kan iemand mij helpen

Ik probeer de GIMP te instaleren maar die zegt bij het openen dat ie Apple's X11 nodig heeft.
Maar als ik die probeer te instaleren zegt hij dat er als en nieuwere versie van X11 op de computer is geinstaleerd. Ik gebruik een Imac G5 met MAC OS X 10.4.4

dankje

AX

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 19:10
Welke X11 package gebruik je? Bij mij werkte alleen die van de osx-dvd. Dus probeer die ff.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Welkom op GoT; ten eerste is het niet de bedoeling dat je je onderwerp in verschillende fora plaatst; de mensen vinden je onderwerp echt wel. Ten tweede hoef je geen "hallo" of "tot ziens" te plaatsen; we doen hier elkaar permanent de groeten, en je nickname staat gewoon bij je bericht.
Welke X11 probeer je te installeren? Werkt de X11 in /Applications/Utilities niet?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 10:49
Ik denk dat jij hebt geprobeerd om X11 van de Apple site te downloaden, maar deze is geschikt voor een oudere versie van OSX. Je moet gewoon je OSX DVD in je iMac stoppen en dan staat daar bij "Optional Installs" X11. Nadat je deze hebt geinstalleerd is het geen probleem meer om Gimp te installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Platypussy op 05-02-2006 20:54 ]