Toon posts:

[Word 2003] Hoe favorieten toevoegen in Openen venster ? *

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik heb al even gezocht maar het exacte antwoord kan ik niet vinden. In word 2003 mis ik het mapje favorits, en het kopje in EXTRA met add tot favorits. Deze zou ik graag terug krijgen, hoe ik een mapje in de linker balk moet plaatsen is niet zo moeilijk namelijk via toevoegen MIJN LOCATIES. Echter dan komt de link ADD TO FAVORITS er nog niet bij... Dit beide hadden de vorige word versies wel...

Wie kan mij helpen?

Hier een printscreen ter verduidelijking.

Afbeeldingslocatie: http://www.autotheek.nl/cutenews/data/upimages/msWORDS2003.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 15:28 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik ken Word en ik ken Works, maar wat is Words 2003?

Ik neem aan Word 2k3. Je bedoelt 'Mijn locaties', die is in je screenshot enkel grijs omdat die keuze op dat moment toevallig niet relevant was.
Of mis ik iets?

offtopic:
Ik pas de titel aan om twee redenen:
- "probleem" zegt helemaal niets over het onderwerp
- works / word / words ;)

edit: aaah. Nu snap ik het, denk ik. Ga naar 'C:\Documents and Settings\%username%\Favorieten en doe dan extra -> toevoegen aan mijn locaties?

Welkom op GoT trouwens!

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 05-02-2006 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die fout maak ik wel vaker: dom2 zullen we maar zeggen.

Maar met toevoegen aan mij locaties krijg je iedere map afzonderlijk te zien in de linker balk, met favorieten was het juist zo handig dat ze allemaal in 1 map stonden :-)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad. Kon dat dan? Kan ik me niet herinneren ( :o )

Maar de favorieten als Locatie opnemen en dan verder browsen in de favorieten map is misschien een optie. Maar als het mooier kan, weet ik dat niet en lees ik in spanning mee om te horen of ik iets vergeten ben en mezelf voor het hoofd moet gaan slaan O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
zonde om je voor je hoofd te slaan voor zoiets zinloos B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 15:35 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Werkt je favorietenmapje in IE wel goed?
offtopic:
f_j_k voor het hoofd slaan is nooit zinloos
;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Ja werkt perfect, maarja ik ga er mee leren leven dat het niet anders kan... Leuk zo'n nieuwe word..
Pagina: 1