[XP] toetsen slaan een paar sec vast bij 3d games

Pagina: 1
Acties:

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 17:57
Hallo lezers,

Mijn toetsen slaan vast waneer ik speel, als ik bijvoorbeeld Cod2 MP aan het spelen ben en ik zit rustig te spelen, dan blijft soms mijn muis vast ziten en ook de toetsen die ik op dat moment ingedrukt hou ( geen FPS drops alles loopt gewoon door maar het de toetsen slaan even 'vast' )

heel vaag, in windows heb ik hier geen last van, heb de muis en toetsenbord al opnieuw geinstalleerd maar niets schijnt te helpen

Google en Search gaf mij niet de Gewenste Oplossing

Groetjes,
Yori

+

ik heb wel een upgrade gedaan van ati radeon 9800SE naar Nvidia GF 6800XT maar heb alle drivers eraf gehaalt, voordat ik de Nvidia kaart erin heb gedrukt, en ik hem me register opgeschoont

[ Voor 18% gewijzigd door NomadTitan op 05-02-2006 14:08 ]

• NomadTitan
kick + beetje duidelijkere omschrijving

ik weet niet hoe ik het moet omschrijfen maar ik ben aan het gamen, en de appilicatie of mijn PC zelf houd die toetsen EVEN vast, hij houd dan even de huidige beweging en loopt bijv. rechtdoor terwijl ik allang geen toets in druk, hetzelfde met de muis, het lijkt op lag maar het spel loopt gewoon door, ook geen framdedrops of lag ETC

als ik zit te gamen en ik druk TAB in en als dat moment de toetsen vast slaan, blijft hij tab vasthouden terwijl ik gewoon geen toets meer inhoud en de muis reageerd niet meer :(

zeer irritant, hopelijk kan iemand mij helpen

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
Kun je wat meer informatie geven over je systeem? Denk aan moederbord, audiokaart, toetsenbord, WIndows versie (geupdate of niet).... Welke driverversie gebruik je?

• NomadTitan
EricJH schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:43:
Kun je wat meer informatie geven over je systeem? Denk aan moederbord, audiokaart, toetsenbord, WIndows versie (geupdate of niet).... Welke driverversie gebruik je?
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, het schijnt niet te helpen, bij 2D heb ik het probleem niet bij 3D wel.

Windows XP PRO @SP2
Amd Athlon Xp 2200+ @ 2000/200 MHz
512 Corsair pc3200 RAM
Geforce 6800XT @ 12,5vp @ 365/820
Asus A7N8X-E Deluxe ( Nvidia Soundstorm)
Vivanco Limited Edition Toetsenbord
Logitech Notebook mouse
1x Maxtor 120GB HD 7200/8
1x Maxtor 160GB HD 7200/8

[ Voor 10% gewijzigd door NomadTitan op 08-02-2006 13:23 ]

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
NomadTitan schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:22:
[...]

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, het schijnt niet te helpen, bij 2D heb ik het probleem niet bij 3D wel.

Windows XP PRO @SP2
Amd Athlon Xp 2200+ @ 2000/200 MHz
512 Corsair pc3200 RAM
Geforce 6800XT @ 12,5vp @ 365/820
Asus A7N8X-E Deluxe ( Nvidia Soundstorm)
Vivanco Limited Edition Toetsenbord
Logitech Notebook mouse
1x Maxtor 120GB HD 7200/8
1x Maxtor 160GB HD 7200/8
ZIe ik het goed dat je je graka overgeklokt hebt? Het lijkt mij voor het testen raadzaam, uit voorzorg, de overklok tijdelijk terug te draaien.

Kijk eens in de Windows logs of je daar nog informatie vindt.

• NomadTitan
Vastgelopen toepassing: cod2mp_s.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: gfx_d3d_mp_x86_s.dll, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x0005eb20.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

is dit wat ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
vastgelopen module: gfx_d3d_mp_x86_s.dll
Zou dus kunnen liggen aan je drivers. Installeer de nieuwste Direct X en probeer ik ook nieuwere (of juist oudere) drivers voor je videokaart.

The devil is in the details.

• NomadTitan
December schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:06:
[...]
Zou dus kunnen liggen aan je drivers. Installeer de nieuwste Direct X en probeer ik ook nieuwere (of juist oudere) drivers voor je videokaart.
ja maar, het spel loopt wel DOOR maar ik weet niet hij onthoud even de toetsen die ik op dat moment indruk en die houd hij dan ook even vast... ik weet nniet waar het aan ligt

• Hahn
Is het niet gewoon lag? Ik heb ook wel eens bij het spelen van Counterstrike online dat ik verder loop of verder draai dan ik eigenlijk wil, omdat er bijvoorbeeld een lagspike is of omdat ik last heb van choke.

• NomadTitan
December schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:22:
Is het niet gewoon lag? Ik heb ook wel eens bij het spelen van Counterstrike online dat ik verder loop of verder draai dan ik eigenlijk wil, omdat er bijvoorbeeld een lagspike is of omdat ik last heb van choke.
ik weet niet, lag is dat je spel raar gaat doen, maar als ik op dad moment bijv tab in heb, mijn ping blijft gewoon op 30 staan ong

• Hahn
NomadTitan schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:44:
[...]

ik weet niet, lag is dat je spel raar gaat doen, maar als ik op dad moment bijv tab in heb, mijn ping blijft gewoon op 30 staan ong
Lag is een afkorting van 'latency', wat vertraging betekend. Als je last van lag hebt dan kunnen dingen vertraagd doorkomen, waardoor het dus bijvoorbeeld lijkt alsof je toetsen blijven plakken omdat je doorloopt terwijl je alles al hebt losgelaten.

Kan je misschien kijken of je in CoD choke of loss hebt? Want lag heeft niet altijd te maken met alleen je ping.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

GmR

je kan in CoD2 zien of je last hebt van lag middels
/cg_drawlagometer 1

• NomadTitan
GrandmasteR schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:03:
je kan in CoD2 zien of je last hebt van lag middels
/cg_drawlagometer 1
Nee hij blijf gewoon in 1 rechte lijn, alleen als ik een nieuw map laad en de killcam zich laad, maar niet onder het spelen
Pagina: 1